طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ تماس کاریش نکن

===((قطعه ی تماس کاریش نکن))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))=====================
ببین خوشگل
بین من و تو
دیگه هیچ تریپی نیست
واسه همین اصلا سعی نکن
که بخوای ارتباط برقرار کنی و
آمار بازی کنی و
تماس کاریش کنی
می دونی چی میگم؟
چون اصلا باهات حال نمی کنم
یعنی هیچ جوره
مسعود
===((مسعود سعیدی))=====================
دل من می خواد با تو نباشم
توی بازی های تو نبازم
دیگه دیر شده نگیر سراغم
دارم می میرم ولی تو راحت
گذاشتی رفتی آخه چرا من
نمی خوام بشنوم دیگه صداتم
پشیمونی میخوای بمونی با من تو همیشه
ولی بدون واسه جبران دیره نمیشه
نمی تونی دیگه برگردی پیشم
اینم بدون این بار خامت نمیشم
دیگه همه چیو می خوام فراموش کنم
آتیش عشقتو خاموش کنم
قاف
قاف
===((قاف))=======================
چشاتو به در بدوز اما نمیاد علی
درسته که باخت تو نمیره از یاد ولی
واست درس میشه آویزه گوشت کن
دلت هرز نره اینو فراموش نکن
دیگه بسته شد درهای قلبم به روت
امانتو پس بده ابله که زود
شناختمت دستت واسم رو شد
هرچی سریعتر از جلو چشام دور شو
دیگه نیار اسممو نیفت به فکرم
دیدی شدم اون قصه ای که بت گفتم
زبون سرخ سر سبزو به باد داد
شب سرد گذشت و شد بامداد
زندگیمو باختم به لبخند تو
امانتو پس بده دختر چطور
میگی هنوز راه هست واسه بازگشت
نه دیگه اون ماهی تازه ست و نه آب هست
===((مسعود سعیدی و قاف و پیشرو))=========
عشق من گذاشتی رفتی
بهتره به من نباشی نزدیک
عشق تو نقاشی کردی
بدون من توی شبات می لرزی
عشق من گذاشتی رفتی
بهتره به من نباشی نزدیک
عشق تو نقاشی کردی
بدون من تو شبات می لرزی
تتلو
===((تتلو))===================
یادم نمیره می گفتی
بی تو می میرم
تا ابد پیشتم و از پیشت نمیرم
قلب سنگیتم بردار برو
به دلم یاد میدم که
دستاتو نگیرم
برو برو
دیگه نمی خوامت تو رو
دیگه نمی خوامت برو
دل به تو نمیدم
پیشرو
===((پیشرو))====================
رفت و گم شد ولی صداش هست
منم از دلم ساختم یه آهنگ
دیگه از تو نمی نویسه مدادم
چون از تو نمونده به یادم
خاطرات مرده عقده زده بالا
تف به تو که مدتی با ما
موندی و گرفتی هرچی خواستی
بگو مگه تو جز من چی داشتی
اینا رو بهت گفتم بیدار شی
چون اینجا ما به ندرت می خوابیم
اینجا رو ول کردم و اون بالام
دیگه خوب نیستن مردم باهام
===((مسعود سعیدی و قاف و پیشرو))=========
عشق من گذاشتی رفتی
بهتره به من نباشی نزدیک
عشق تو نقاشی کردی
بدون من توی شبات می لرزی
عشق من گذاشتی رفتی
بهتره به من نباشی نزدیک
عشق تو نقاشی کردی
بدون من تو شبات می لرزی
===((مسعود سعیدی و تتلو))=============
یادته ، یادته اون روزی که تو رفتی
با خودم می گفتم بر نمی گردی
آخه اون موقع یه ذره احساس تو وجودم بود
که اونو کشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد