طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ میکروفون


===((قطعه ی میکروفون))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس و تهم))=========================
همه دستاتونو بیارین بالا
همه بکسه ما دستا بالا با هم دیگه چی 021 حالا
همه بکسه ما دستا بالا با هم دیگه چی 021 حالا
همه بکسه ما دستا بالا با هم دیگه چی 021 حالا
همه بکسه ما دستا بالا با هم دیگه چی 021 حالا
====((هیچکس ))=========================
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام(بالا .بالا.بالا.بالا)
====((هیچکس))=========================
میکروفونو تو بدش به من .....بذار بقیه هر چی که خواستن بگن
از طرحم میسازم من یه مرد.....مرگ من بگو کی بهتره بعد من
هر چیم می خواد بگیره حق من.....لب و دهنم بچسبونه لق تن
نعل فهم این نشد لقب به من.....پس تاج و تختمو تو دست نزن
میکروفون با دیدنم ارضاء میشه.....از کمر هر ورق شعر تا میشه
وقتی که قلمو می گیرم من به دستم.....خون ریزی می کنه با فشار شصتم
با رقصایی می دونه آهنگ چطور بسازه.....آهنگاش میاد بیرون همه لوطی سازه
پس شاه منم سرزمینم زیر زمین.....دهن همه رو بستم من با همین
====((هیچکس ))=========================
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام(بالا .بالا.بالا.بالا)
====((تهم))===========================
اینا رو دارم میگم واسه ی همه.....اما هنوز یه سری حرفا بین شعرام کمه
ولی بازم باید به اینا گوش کنین.....چون همش راجع شما و خودمه
دیگه همه دارین می خونین آهنگای بدون مفهوم
بدون فکر کردن مضخرفاتتونو میذارین تو دسترس عموم
نمیگم که گنده امو شاخ رپ تهرونم
اما اینو میدونم دهنتون بسته می مونه تا وقتی که می خونم
پس اینو بدونید
اونی که آهنگاتونو تایید می کنه احتمالا باید باشه کر
پس به جای رپ و میتینگ جمع شین دور هم و بازی کنین کلاغ پر
با موضوع های مضخرف و شعرای بی قافیه
بسه دیگه جمع کنین همین قدر براتون کافیه
چون بین چیزی که می خونید کلمه ی رپ اضافیه
====((هیچکس ))=========================
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام
میکروفونو بدش به من تا نشونت بدم کی ام(بالا .بالا.بالا.بالا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد