طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

صحبت های مهدیار آقاجانی در مورد فیت با کول جی رپ

صحبت های مهدیار آقاجانی در مورد فیت با کول ج رپ


بعضیا توضیح خواستن راجع به همکاری ما با «کول جی رپ» چون یه عده دارن بحث می کنن و از خودشون داستان می بافن. شرمنده سرتون رو درد میارم.


من با یه لیبل مستقل آمریکایی کار می کنم به اسم «را-پوئتیکس». اواخر ۲۰۱۲ آلبوم «پیسوان» رو براشون تنظیم کردم که یه آهنگ هم با اسنوپ داگ داشت.

آهنگ «یانگ اند فولیش» محصول را-پوئتیکسه و اونا منتشرش کردن.

آشنایی با را-پوئتیکس از اینجا شروع شد که ۲۰۱۱ آهنگ «قاف» و «لو-کی» از آلبوم «زیر و بم زیرزمین» رو شنیده بودن و تماس گرفتن که براشون کار کنم.

اوایل ۲۰۱۲ را-پوئتیکس پیشنهاد تهیه کنندگی آلبوم قاف رو داد (بعد از آلبوم هیچکس میاد) و همچنین پیشنهاد همکاری قاف با یه رپکن بین المللی.

گفتن به ۵ تا گزینه دسترسی دارن که پایه*ی این همکاری هستن: کول جی رپ، ریف د لاست کاز، پیسوان، بالتی، ویستار. ما هم کول جی رو انتخاب کردیم.

اولش خودم هم خیلی باورم نمی شد این همکاری اتفاق بیفته ولی بعد فهمیدم «دامینگو» (آهنگساز کول جی) با را-پوئتیکس کار می کنه و قضیه جدیه.

پیشنهاد دادم «هیچکس» و «ریویل» هم اضافه بشن که آهنگ در ایران و انگلیس سر و صدای بیشتری کنه. را-پوئتیکس هم پذیرفت.

تنها پولی که این وسط رد و بدل شد، دستمزدی بود که را-پوئتیکس به من بابت ساخت و تنظیم آهنگ داد.

قبل از انتشار آهنگ هیچگونه ارتباط مستقیمی با کول جی نداشتم ولی بعدش مدیربرنامه ش از توییتر رسمی کول جی تماس گرفت و ایمیل شخصی کول جی رو داد.

کول جی بهم گفت خیلی با بیت آهنگ حال کرده، خصوصاً جوری که «رایزینگ سان» رو سمپل کردم و ازم خواست براش یه سری آهنگ بفرستم.

کول جی سختگیره در حدی که ۲۰۰۲ بعد از چند روز کار با «فرل ویلیامز» گفت از آهنگها راضی نیست و پروژه رو لغو کرد. رضایت کول جی افتخار بزرگی بود.

همکاری من با را-پوئتیکس ادامه داره و مشغول کار روی چند پروژه ی بین المللی هستیم. جدا از اون ۵ تا آلبوم ایرانی که ۱۰ روز پیش بهشون اشاره کردم.

یکی از پروژه های را-پوئتیکس یه آلبوم با حضور رپکن های مختلف بین المللیه که آهنگ یانگ اند فولیش هم جزو اون آلبومه.


در کل به نظر من موسیقی ایران از طریق همکاری با هنرمندان بین المللی جهانی نمی شه و من معنی جهانی شدن رو این نمی دونم.


 کلاً موسیقی فارسی زبان قادر به جذب مخاطب وسیع در سطح جهانی نیست و همکاری با هنرمندان بین المللی بیشتر تأثیرات داخلی دارن.

به نظر من جهانی یعنی کیفیت کار از لحاظ محتوایی و فنی در بالاترین سطح جهان باشه.

****

هدف من از اول این بوده که انقدر پیشرفت کنم تا هیشکی هیچ جوره تو کل دنیا به گرد پام نرسه و تا اون موقع دست از تلاش برنمی دارم !!!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
یه ادم 11 بهمن 1393 ساعت 14:53

لدفن معنی فیت رو بگین تو رپ چیه
فیت

اینکه یه رپر همراه یه رپر دیگه بخونه بهش میگن فیت.

hichkas feat quf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد