طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ اختلاف

===((قطعه ی اختلاف))===((آلبوم جنگل آسفالت))==========
============((هیچکس))=======================
اینحا تهرانه یعنی شهری که ... هرچی که توش میبینی باعث تحریکه
تحریک روحت تا تو آشغال دونی ... می فهمی تو هم آدم نیستی یک آشغال بودی
اینجا همه گرگن میخوای باشی مثل بره ... بذار چشم و گوشتو من وا کنم یک ذره
اینجا تهرانه لعنتی شوخی نیستش ... خبری از گل و بستنی چوبی نیستش
اینجا جنگله بخور تا خورده نشی ... اینجا نصف عقده ای ان نصف وحشی
اختلاف طبقاتی اینجا بیداد می کنه ... روح مردمو زخمی و بیمار می کنه
همه کنار همن فقیر و مایه دار خفن ... توی تاکسی همه می خوان کرایه ندن
حقیقت روشنه خودتو به اون راه نزن ... روشن ترش می کنم پس بمون جا نزن
===========================================
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
===========================================
نمکی با چرخش کنار یه بنزه ... هیکل و چرخش با هم کرایه ی بنزه
من و تو اون بودیم از یک قطره ... حالا ببین فاصله ی ما ها چقدره
دلیل چرخش زمین نیست جاذبه ... پوله که زمینو می چرخونه جالبه
این روزا اول پوله بعد خدا ... همه رعیت ارباب کدخدا
بچه می خواد با یتیمی بازی کنه بابا نمی ذاره ... یتیم لباسش کثیفه چونکه فقط یکی داره
همه آگاهیم از این بلایا
حتی فرشته هم نمیاد این ورا تا
نشیم فنا با
همین بلایا
اما کمک نخواستیم اشک بریزه کافیه
همین برا ما
آدم مریض حرفامو درک کرد ... تموم نکردم حرفامو برگرد(خدا پاشو)
===========================================
........ چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
===========================================
تا حالا شده عاشق دختر بشی ... می خوام حرف بزنم رک تر بشیم
پیش خودت میگی این عشق تاریخی ... اما دافت با یک بچه مایه داره خواب دیدی
خیره
یادت باشه غیر
خودت بزن قید
هرچی آدم که کنارت می بینی چون عیبه
یکی هم سن تو سوار ماشینه خدا ... بهت پوزخند میزنه میکنی با کینه دعا
که منم می خوام مایه دار بشم عقده رو کنم ترکش ... دعا نکن بی اثره نمی کنن درکش
می خوای بخوابی تو بیداری کابوس ببین ... بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم
باید کور باشی نبینی تو فخر رو هر جا ... کنار خیابون نبینی فقر و فحشا
خدا بیدار شو یک آشغال باهات حرف داره ... نکنه تو هم به فکر اینی که چی صرف داره
===========================================
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم ... خدا پاشو پاشدی تو نشو ناراحت از کارم
کجاهاشو دیدی تازه اول کارم ... خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم
===========================================
اینه فرق ما توی اجتماع
اینه فرق ما توی اجتماع
اینه فرق ما توی اجتماع
اینه فرق ما توی اجتماع
اینه فرق ما
توی اجتماع
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد