طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آهنگ Let It Go

دانلود آهنگ Let It Go از بیداد با همراهی Ariel که اواخر اسفند سال 1389 به عنوان عیدی اومد بیرون و آهنگسازی اون با بیداد هست. و تنظیم کننده حمید زرجویان هست. که به زبان فارسی و انگلیسی خونده شده. اگه دوست دارید دانلود کنید.




Bidad & Areil - Let It Go

تکست آهنگ ارغوان

ارغوان ارغوان ارغوان
این چه رازیست که هر بار بهار
با عزای دل ما می آید

که زمین هرسال
از خون پرستوها رنگین است؟

ارغوان ارغوان ارغوان

ارغواااااان
شاخه ی هم خونِ جدا مانده ی من
آسمانِ تو چه رنگ ست امروز؟
آفتابی ست هوا
یا گرفتست هنوز؟

من درین گوشه که از دنیا بیرون است
آسمانی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست

آنچه میبینم دیوار است
که چو برمیکشم از سینه نفس
نفسم را برمیگرداند
که هوا هم اینجا زندانیست

ارغواااااان
ارغواااااان

ارغوان این چه رازیست
اندر این گوشه ی خاموش فراموش شده
کز دم سردش هر شمعی خاموش شده

یاد رنگینی در خاطرِ من
گریه می انگیزد
ارغوانم آنجاست
ارغوانم تنهاست
ارغوانم دارد میگریَد...

چون دل من که چنین خون آلود
هر دم از دیده فرو میریزد

ارغوااااان
ارغوااااان
این چه رازیست؟

ارغواااان
هواااا اینجا زندانیست

تو بخوان نغمه ی نا خوانده ی من
ارغوان
شاخه ی هم خون جدا مانده ی من...

آه بشتاب که هم پروازان
نگران غم هم پروازند

دانلود آهنگ ارغوان

دانلود آهنگ ارغوان از بیداد با آهنگسازی خودش. که سال 1389 اومد بیرون. اگه دوست دارید دانلود کنید.




Bidad - Arghavan

دانلود آهنگ چراغ جادو

دانلود آهنگ چراغ جادو از بیداد و آرشام که سال 1389 از صامت اومد بیرون. اگه دوست دارید دانلود کنید.


Bidad & Arsham - Cheragh Jadou

دانلود آهنگ مغزها گندیده اند

دانلود آهنگ مغزها گندیده اند از بیداد که سال 1388 اومد بیرون و آهنگسازی این آهنگ با بیداد هست.شعر: نصرت رحمانی. این آهنگ زیاد به صورت آوازی نیست. اگه دوست دارید دانلود کنید.





Bidad - Brains Are Rotten

تست آهنگ سرو چمان

سرو چمان من چرا میل چمن نمی‌کند
همدم گل نمی‌شود یاد سمن نمی‌کند
دی گله‌ای ز طره‌اش کردم و از سر فسوس
گفت که این سیاه کج گوش به من نمی‌کند
تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او
زان سفر دراز خود عزم وطن نمی‌کند
پیش کمان ابرویش لابه همی‌کنم ولی
گوش کشیده است از آن گوش به من نمی‌کند
با همه عطر دامنت آیدم از صبا عجب
کز گذر تو خاک را مشک ختن نمی‌کند
چون ز نسیم می‌شود زلف بنفشه پرشکن
وه که دلم چه یاد از آن عهدشکن نمی‌کند
دل به امید روی او همدم جان نمی‌شود
جان به هوای کوی او خدمت تن نمی‌کند
ساقی سیم ساق من گر همه درد می‌دهد
کیست که تن چو جام می جمله دهن نمی‌کند
دستخوش جفا مکن آب رخم که فیض ابر
بی مدد سرشک من در عدن نمی‌کند
کشته غمزه تو شد حـــافـــظ ناشنیده پند
تیغ سزاست هر که را درک سخن نمی‌کند

دانلود آهنگ سرو چمان

دانلود آهنگ سرو چمان بیداد که سال 1388 اومد بیرون. و بیداد تنها اونو اجرا میکنه و تو فاز تلفیقی هست. ر از حافظ می باشد. اگه دوست دارید دانلود کنید.


Bidad - Sarve Chaman

دانلود آهنگ کسی نبود

دانلود آهنگ کسی نبود از بیداد و پیشرو و ساتراپ که سال 1386 از صامت اومد بیرون.


Bidad & Pishro & Satrap - Kasi Naboud

دانلود آهنگ اوج نمایشنامه

دانلود آهنگ بسیار زیبا و مفهومی اوج نمایشنامه از بیداد و ساتراپ و اشراق که سال 1386 از صامت اومد بیرون. حتما دانلود کنید.


Bidad & Eshragh & Satrap - Owje Namayeshnameh

تکست آهنگ اوج نمایشنامه

تو ازم ساختی یه عروسک خیمه شب بازیمیزبان بازی تو بودی پس حیفه بد بازی کنی
بیا تمومش کنیم بازی تو روتا برسه به جایی که اشکهای تو رو

اوج نمایشنامه ی من شکستنم نمیخواهم باشد
منم بازیگر کهنه شدم رقصان در این صحنه
منم درگیر بازیهای دست توتو میرقصانی و میخندی

تو ازم ساختی یه عروسک خیمه شب بازیمیزبان بازی تو بودی پس حیفه بد بازی کنی
بیا تمومش کنیم بازی تو روتا برسه به جایی که اشکهای تو رو

گوش کن ببین عزیزمچند وقتیه شدیدا
دستات که دورو پشت بند تو روم تو داد میزدی و همش پشت بندش زود
میگفتی تو وقتی رفتیمیفهمی که وقتی دستی
توی دستت نباشه دیدن دارهخودت خواستی باز این سد باشه
و بیشتر شه همش فاصلهمن نیشخندو دیدم جالبه
که تو خنجر میزنی و راقب شروع بحثی و بعد این حادثه
باقی حرفا باشه واسه بعدا چون چند بار من تو این بازی رفتم
ببین دوریت اصلا نیستش قاطی بحثمتورم تنها میذارم خوش باشی رفتم

بشین و بکش هرطور که میخوای عکسموچون خدا نگهدار حرفمه جای سلام این بار
چون قلب من به قلب تو دیگه وصل نمیشهنه این دیوونه حتی بهت نزدیکم نمیشه
من تو فکر رفتن اما تو تو فکر حرف من تو نوشتی بازی رو ولی دیدی شد همون خواست من
تو ازم ساختی یه عروسک خیمه شب بازیمیزبان بازی تو بودی پس حیفه بد بازی کنی
بیا تمومش کنیم بازی تو روتا برسه به جایی که اشکهای تو رو

آخر نمایشت دیدن دارههرچند نخواستم بیشتر باشه
تکرار روز و نیشخند پیششتو بسپار به مغزت هیچوقت دیگه
نیست مثل منو اینو میدونی خباین عیبت بد بود اینم میخونی تو
زیر لب تا روز آخر پاییزمیشه شب شه و تو باور آبی
من طاقت یاری و ساعت باقی مونده رو دیگه ندارمو
از بس که این روزا رو میشمارمرفت به دور دست اون احساسم
ولی هنوز من دارم میشکافم لحظاتو به سختی بدون بازی به نحوی
به نفع منه و من یه ذره به توفکر نمیکنم میره یه هفته جلو

شدم بازیچه ی ذهنت تو میبری و میبافی
آخر نمایشت دیدن دارد تو میسازی و میبازی