طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آهنگ میکروفون هیچکس

دانلود آهنگ میکروفون هیچکس با همراهی سینا تهم. این آهنگ خیلی آهنگ باحالیه سال 1384 اومده بیرون.. قسمتی که سروش می خونه عالیه ولی قسمتی که سینا می خونه ضایع است. اون قسمتی که سروش می خونه از نظر قافیه حرف نداره. باید به مغز فشار آورد تا بعضی قسمتا رو معنی هاشو درک کرد که توی قسمت نقدها می ذارم. بیت هم قشنگ هست که میکس تپ آهنگ Real Gangstaz از Mobb Deep هست. بعضی چاها باین آهنگ رو با چند تا آهنگ قدیمی تر یه آلبوم در نظر گرفتند.





دانلود میکروفون

دانلود آهنگ بس کن

دانلود آهنگ بس کن هیچکس با همراهی بابک. تو فاز دیسلاو هست. بیشتر پاپ هست تا رپ. بابک پاپ می خونه. اگه گوش ندادید گوش کنید. قشنگه.


دانلود آهنگ بس کن

دانلود آهنگ مثل مار

دانلود آهنگ "مثل مار" از "هیچکس" که سال 1383 اومده بیرون.آهنگ باحالیه. توی فاز مهمونی و پارتی هست. قافیه پردازی تمیزی داره. بیت آهنگ هم میکس تپ آهنگ Big Pimpin از Jay z هست.

دانلود آهنگ منم مثل برده

دانلود آهنگ "منم مثل برده" از "هیچکس" که پاپ رپه.طرفی که پاپ می خونه ناشناسه. از آهنگ های قدیمی هیچکس هست ولی سال 1390 پخش شده.یه جورایی تو فاز لاوه. بعضی جاها اسم این آهنگ رو میگن: "شاه داف". کار خوبیه.من خیلی دوسش دارم.دوس داشتید دانلود کنید.

دانلود آهنگ مایه بده

دانلود آهنگ "مایه بده" از "هیچکس" و "7خط" و "مخمصه" که سال 1386 اومد بیرون. و آهنگسازی اون با استاد "مهدیار آقا جانی" است یه چیزی تو مایه های دیس لاوه.کل کل سر مایه. از اسم آهنگ مشخصه دیگه. کار شاخیه و از "صامت" هست.

دانلود آهنگ نفرت

دانلود آهنگ "نفرت" از "هیچکس" که سال 1389 اومد بیرون. و آهنگسازی اون با "امیر A Plus" هست که خود هیچکس توی این آهنگ میگه این آهنگ آهنگ بی مفهومیه. ولی به نظر من که خوبه(شکست نفسی کرده دی:). و این آهنگ در اصل ریمیکس آهنگ "نفرت" از "عرفان" هست که در آلبوم "همیشگی" عرفان قرار داره و آهنگ عرفان شهریور 1389 اومد بیرون. به نظر خودم بیتش ضعیفه ولی تکست هیچکس عالیه اگه دوست داشتید دانلود کنید.

دانلود آهنگ پرچم

دانلود آهنگ "پرچم" از "هیچکس" که آهنگ خیلی باحالیه. توی فاز وطن پرستیه. از آهنگای قدیمی هیچکسه.ولی سال 1390 پخش شده.کوتاه هم هست.قسمتی از این آهنگ رو توی مصاحبه ی هیچکس با سکو پخش کرده بود. اگه نشنیدید دانلود کنید.

دانلود فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد

کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد

این فیلم زیبا که محتوای موزیکال داره و محصول سال 1388 هست و شخصیت های برجسته ای مثل حامد بهداد و هیچکس در این فیلم حضور دارند رو می تونید از اینجا دانلود کنید.


[تصویر:  1364074137921.jpg]


کارگردان:


بهمن قبادی


بازیگران:

نگار شقاقی، حامد بهداد، اشکان کوشانفر، بابک میرزاخانی و سروش لشکری و چند تن دیگر از نوازنده‌ها و خواننده‌های موسیقی زیرزمینی ایرانی در سبک رپ و راک


خلاصه ی داستان:

دختر و پسر جوانی بعد از آزادی از زندان، برای جمع کردن یک گروه جدیدِ موزیک، به قلب تهران می‌زنند و سفری زیرزمینی را شروع می‌کنند تا تک تک افراد بندشان را از میان گروه‌های مخفی زیرزمینی پیدا کنند. آن‌ها می‌خواهند از ایران بروند تا خودشان را به جشنواره‌ای در لندن و پاریس برسانند اما بیشترشان برای رفتن از ایران نه پولی دارند و نه پاسپورتی. جوان دیگری تلاش می‌کند تا برایشان پاسپورت جعلی جور کند و قبل از رفتن‌شان ترتیب کنسرتی مخفی را در تهران بدهد و …


دانلود از مدیافایر:


No-One-Knows-About-Persian-Cats_Part-1_HQ.wmv

No-One-Knows-About-Persian-Cats_Part-2_HQ.wmv

No-One-Knows-About-Persian-Cats_Part-3_HQ.wmv

No-One-Knows-About-Persian-Cats_Part-4_HQ.wmv

دانلود آهنگ پژواک

دانلود آهنگ "پژواک" از "هیچکس" و "قاف" و "پژواک" که هیچکس و قاف فقط اینتروی آهنگ رو اجرا می کنند و بقیه رو پژواک می خونه. توی اینترو هم در اصل پژواک رو معرفی می کنن. آهنگسازش استاد "مهدیار آقاجانی" هست و سال "1386" اومده بیرون. اگه دوست داشتید دانلود کنید.


دانلود آهنگ یه روز خوب میاد

دانلود آهنگ "یه روز خوب میاد" از "هیچکس" که سال 1388 اومد بیرون. و آهنگسازی اون با استاد "مهدیار آقا جانی" است که آهنگ خیلی قشنگیه. این آهنگ از اون آهنگ های جهانی هیچکسه که اونو تو دانشگاه های کشور های دیگه اجرا کرده. موضوعش در مورد اغتشاشات اخیر ایرانه که هیچکس همیشه طرفدار صلح و آرامش بوده. همچنین این آهنگ دارای موسیقی زیبا و نرمی هست و هیچکس هم اروم می خونه. این آهنگ رو هم اگه دانلود نکنی نصف عمرت بر فناست. این آهنگ دارای سمپل از آهنگ Hecuba's theme از Eleni karaindrou هست.همچنین قطعه ای سخنرانی دکتر علی شریعتی در این آهنگ هست.