طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ هزاری

===((قطعه ی هزاری))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس و بکس))=====================
ببین خدا وکیلی اصلا خوش ندارم باهم رابطه ای داشته باشیم
چون خیلی دست مالی شدی
ولی حیف که مجبورم مجبور نبودم توفم تو صورتت نمی نداختم
فهمیدی ...
فهمیدی که چی گفت؟ ها ؟ فهمیدی؟
صفر دو یک
اشراق ، قاف و نماینده
===((اشراق))======================
می خوام همه تورو با من ، من و با تو ببینن
ببینم چه جوری می خوان بگیرن
دست منو از تو چون چف شده باهام
می زنم این حرفارو چون دوست داری بگم
بیا با هم بگیریم دنیا رو چون می شه خوشگل
وقتی باشی باهام نمی بینم حتی یه مشکل
===((قاف))==================
پیش هر کی می خوای باش ولی پیش من بیشتر
وقتی پیش منی میشه زد به مشکل نیشخند
عشق من به تورو باید تو اسمون کرد رصد
دست به هر کاری میزنم اگه باشه پات وسط
حتی برات آسمونو می کشونم روی زمین
هر جا برم می برمت فقط کنارم باش همین
رفقا عادت دارن مارو با هم ببینن
حتی گاهی پیش میاد که پیش ما بشینن
دلیلشم تویی فقط جذابی بس که
رنگ تنت سبز تر از صدتا داف سبزه
رفیقاتم دوست دارم چونه مثل توان همه
به همشون آمار میدم حتی اون که سنش کمه
اگه دیدی یه روز به غریبه سپردمت
دلگیر نشو ازم میام واسه بردنت
زود تر از چیزی که بتونی فکر کنی بهش
خوش ندارم بندازم دور بدنت کش
===((اشراق))======================
می خوام همه تورو با من ، من و با تو ببینن
ببینم چه جوری می خوان بگیرن
دست منو از تو چون چف شده باهام
می زنم این حرفارو چون دوست داری بگم
بیا با هم بگیریم دنیا رو چون می شه خوشگل
وقتی باشی باهام نمی بینم حتی یه مشکل
===((نماینده))======================
همه بهت میگن سدی و دامنت چین چینه
اون که مانتوش ابی کی ت میشه ها؟
اونم بوده باهام چند بار ولی
تو از بچه های قدیمی تری
مانتوت سبز مشهور تر از
هدیه تهرانی باتو مهبوب تر است
بیا عشق بازی کنیم دستم به کمرت
دست راستو خیس میکنم می کشم به سرت
خیلی رویایی با تو رومانتیکم
این شعرام هه یه روز رمان میشن
با دوستات بیا بریم پیشه دوستان بعد
یه کارایی بکنیم که دوست دارن
وفا داری چیه من با کل فامیلت دوستم
همسایتونم فنچه ولی پا میده گوسفند
هرچی ازت گفتم دیگه بسته چون
می خوام اشراق دیگه بکنه وصفتو
===((اشراق))======================
می خوام همه تورو با من ، من و با تو ببینن
ببینم چه جوری می خوان بگیرن
دست منو از تو چون چف شده باهام
می زنم این حرفارو چون دوست داری بگم
بیا با هم بگیریم دنیا رو چون می شه خوشگل
وقتی باشی باهام نمی بینم حتی یه مشکل
===((قاف و نماینده))===================
رابتتون چه طوره باهم؟
همچی بد نی
داریم ردیف میکنم که به هم نزدیک تر شیم
ولی سخته چون
خاطر خواهاش هفتاد میلیونی میشن
اما اون منو می خواد و میگه شبا تو بانک چرا نمی مونی پیشم
اره.اینم آرومه تا وقتی چشش وا شه
یه کیف دیده خوشگل دلش خواسته
مثله که نرمه
راحته جادارو گرم
یه روکش داره مشتی با حال و چرم
اون عاشق هیجانه تو مهمونی
دوست داره سقوط ازاد بزنه.چه جوری؟
می ندازمش بالا با چتر پایین میاد
وقته رقصه ولی همه پایین میان
نه بابا زوج ندیدم به این شادابی
بیا یه مسافرت بریم چهار تایی
===((اشراق))======================
می خوام همه تورو با من ، من و با تو ببینن
ببینم چه جوری می خوان بگیرن
دست منو از تو چون چف شده باهام
می زنم این حرفارو چون دوست داری بگم
بیا با هم بگیریم دنیا رو چون می شه خوشگل
وقتی باشی باهام نمی بینم حتی یه مشکل
===((بکس))======================
صفر دو یک
تو نمیری ولی اینا فکر می کردن داشتیم راجب دافا صحبت می کردیما
آره بابا چی فکر می کردین؟
نمی دونستن که داشتیم راجب اون چیز سبزه
من عاشق اون
اسکناس اسکناس میدونم
لطافت و نرمی
منم عاشق همونم
آره بابا کاربرد های دیگه هم داره
صامت
صفر دو یک

دانلود فری استایل دنیا هیچکس - آذر 91

دانلود فری استایل دنیا هیچکس آذر 91

فری استایل آذر 91 هیچکس به نام "دنیا" که قسمتیشو می خونه و قراره این آهنگ توی آلبوم جدیدش باشه. خیلی قشنگه . که در این کلیپ خبر از اجرای کنسرت در استرالیا میده و مهدیار اعلام کرده در کنسرت های استرالیا حضور نداره.

[تصویر:  61.jpg]


تکست آهنگ بکس سروش

===((قطعه ی بکس سروش))===((آلبوم پدر خوانده))====
====((هیچکس))=====================
داداش ولوم بده
هیچکس
هیچکس
گوش کن
توی مهمونی چشما رو بکس منه
لای دفتر خاطرات دافت عکس منه
بکس من میزنن مخ دافای تو
منم می شکونم سریع شاخای تو
کی گفته بچه خوشگلا نمیشن لات
نمونه هاش کنارمن آریا میلاد
بکس من قلیون میچوقن بکس تو سیگار
بکس من به فکر عشق وحال بکس تو چیکار؟
توی مهمونی میشینم یه گوشه
ازت آمارمو میگیرن میگی سروشه
همون گوشه می شینم می زنم شاس
بکسم با دافات میرقصن شات
تو کنار من می شینی فک می کنی دزت بالاس
واسه اینکه ضایع شیم وقتش حالاس
من تاحالا چنتا سیک رفتم بالا
یه نصفه واست میریزم میگم برو بالا یالا
می پرسم گرفتت؟ میگی بازم بریز
اما نمی دونی که واست کردم تیز
بعد از این لیوان میشه سیا واست چرا ؟
میری که بری واسه ی استفراغ
====((هیچکس و شغال))=================
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او
====((هیچکس))=====================
میلاد کسی که از داف خوشش میاد
معرفتش کم نیست خیلی زیاد
یادمه یه بار رفتیم دعوا دو تایی
با هم زندگی می کنیم می میریم دو تایی
نفر بعدی اسمش آریاست
خودت می دونی که دشمن با کیاس
بین دشمنا وایستاد تنهایی
تا که برم بیام بزنم تنهایی
بعدش شاهین از بکس ما این
خطر داره پس ازش ترس دارین
وقت دعوا وایمیسته جلوی منو
می خواد بگیره اون جلوی منو
بعدش مهرک مرامش تک
میترسن دشمنا از ما مثه سگ
یه غمه دارم ازش یادگار
می زنم باهاش دشمنای نابکار
توی کانادا شاخ نشین واسه بهراد
چون که بد می بینین هر که بخواد
بکسمون زیادن پس نمیبرم من اسم
چون که این آهنگ تقسیم شده به سه قسم
====((هیچکس و شغال))=================
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او
====((هیچکس))=====================
نوبتی هم که باشه حالا نوبت منه
توی خیلی محافل صحبت منه
من رپ کنم چون شرتم سفیده
فرق بین منو تو همین اینه
می تونین صدام کنین گرگ نما
قیافم کریه کمی به گرگ شبیه
دارم پا می زارم تو سن بیست
هنوزم رو دست من کسی نیست
لات نیستیم لات بی خطر
میتونید صدام کنید کبریت بی خطر
سین...ر...واو...شین(سروش)
وقتی که من حرف می زنم همه خفه شین
بچه گربه ها می دونستن اسم منو
چون که تا حالا ندیدن مثل منو
بگو فنچا در نیارن شاخ بازی
بوسشون کن بگو نازی
تهرانو دوست دارم همونطور که درو دافو
به کمرم میبندم من همیشه قافو
من ساکت می مونم تا بشم عصبانی
بعدش تو چشام می بینی تو نوسانی
====((هیچکس و شغال))=================
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او
میگی سروش بکست کجان؟
سروش بگو زودتر بیان
سروش پس تو بگو که بکس تو بیان
او او او او او او او او او ....
====((هیچکس و بکس))=================
البته کسایی که تو این آهنگ اسمشون رو نگفتم زیاد ناراحت نشن خداییش معذرت می خوام
گفتم دیگه
فضا زیاد نبود یعنی مدت آهنگ کوتاه بود نمی تونستم اسم مثلا هژیر علیرضا
چی؟ نصفه شبم هست دارم ضبط می کنم دیگهچه انتظاری دارید؟
هیچکس
صفر بیست و یکه
صفر بیست و یکه
چی؟
صفر بیست و یکه
گفتم من(چی؟چی؟چی؟چی؟)
صفر بیست و یکه

تکست آهنگ مایه بده

===((قطعه ی مایه بده))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))====================
بابا واسه ما عشوه نیا جون مادرت
ما خودمون ختم این کاراییم
می دونی؟
فقط اون مایه رو بده من لامصب
====((هیچکس و مخمصه و 7خط))====================
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
====((مخمصه و 7خط))====================
ببین قبوله تو شاخی نازی دافی جذابی.....ولی تو تو جیب جا نمیشی که قابل حمل باشی
تریپ تو شاخه رو مود خف می چرخه.....خب پولم همین آبیش به سبز می چربه
تو با پول عشق بورز به من.....بعد به خرج من
می ریم هر جا که تو خواستی
اگه طرز فکر من خزه به صرف پس.....نزدیکم نیای و بری که خسته ام
کار من ناز خریدن و التماس نیس.....من و امثال من پی اسکناسیم
ببین حواسا که جمعه.....چیزی نماسه که سر
عوابقش بده.....پس برو الانه که همه
پی پول و جیب و تراولن حیفه ما نریم.....از تو چیزی گیر نمیاد نمیگم تو بدی
تو یه خوشگل دختری.....خوشگلی خب ولی
چی به من میرسه؟...ها؟... مایه بده
====((هیچکس و مخمصه و 7خط))====================
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
====((مخمصه و 7خط))====================
باجی کار ما نی.....نازی
ولی نازتره.....هزاری سبز من مایه می خوام ماچ نده
میگی پول چیه پول مثه چرک دسته.....پس همشو بده من نذار چرک شه دستت
خوشگلی ولی جیب خوشگلی حالیش نی.....مایه بده بیشتر تا با جیب فامیل شی
تو عاشق منی و منم عاشق کیف پرت.....پس من مال توام اگه بدی کیفتو بهم
پول مثه هووته پس نذار پیشت بمونه.....واسه من خرج کن نذار پیشت بپوسه
کیفت سنگینه مایه توشه از همه نوعی.....اونقد مایه دیدی که ازش زده شدی
اگه مایه داری مال مایی پایه باشی پایم .....به شرطی که شارژ کنی منو دافی بازم
مایه بده چون جیب پر بشو نیست پس.....تا جا داره مایه بده مایه بده بیشتر
====((هیچکس و مخمصه و 7خط))====================
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
====((مخمصه و 7خط))====================
اگه مایلی
که مایه بدی
پایه بشی
پای چکی
امضا بزنی یا که تراولی
بدی خوبی
تو رو حوری میبینم و داف فاومی
با منی
تا من اینارو خرج کنم و بگم نفر بعد
بیا مایه بریز داخل جیب طالبتیم
مایه بدی
تا که بشی
واسم مثه حساب بانکی
اگه مایه داره
پایه باشه
تا که واسه ماشه
مالش و مالشو خرج کنیم هر طوری فازش باشه
نگو مگه فرق تو با بقیه تو چیه.....دست من میکروفونه دست اونا موچینه
خوبی من تو اینه که من به خاطر هوس اصلا خر نمیشم و به کسی هم خرج نمیدم
جیب من و تو نداره مال تو هم مال منه.....بوی پول زده زیر دلت میگی مایه بده
اگه بده بده من تا که بریزمش دور.....جیب سطل آشغاله بده بریزمش توش
====((هیچکس و مخمصه و 7خط))====================
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر
مایه بده،مایه بده بیشتر
مایه بده،مایه بده بیشتر
مایه بده ، مایه بده بیشتر، لباسات باعث میشن بگم
مایه بده ، مایه بده بیشتر، یه کم از اون جیب خرج کن دختر