طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ قانون

===((قطعه ی قانون))===((آلبوم جنگل آسفالت))=====
============((هیچکس))=================
یه قانون هست که هیچ جا درج شده نیستش
تویه خیابون حاکمه طرد شده نیستش
سخت شده ریسکش
که بی صلاح هر چی بدخواهه بشه بی صدا
بذار از این قانون یه کم بیشتر بگم ... هر چند منتقدین من میخوان بیشتر بشن
قانونی که بحثشه قانونه جنگله ... ضعیف میمیره همیشه قوی سر تره
اینجا خیابونه چشاتو یکم واکن ... قانونشو شرح میدم باهاش یکم تا کن
اینجا کفش آسفالته با این حال که ناجا هست امکانش هست حق پایه مال شه
چه لاتایه بی خطری که تو زندونن ... چون که هرکی هرچی زور گفت بر ضد بودن
تقصیره من چیه؟ اگه دفاع کارم! ... کلی حرف واسه زدن این دهن بذاره دارم
====================================
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
===================================
من و تو هر کدوم قربانی به یه نوبه ایم
میدونم تو ی دلت داری مثل من یه عقده ای
تف به جامعه که ما رو تو خیابون بار آورد ... خشونت دیدیم نه یه بار بلکه بارها شد
چه تیغه هایی که کشیده شدن رو این بدن ... زود میمیره کسی که میگه رویین تنم
اینجا کفش آسفالته یه پاسگاست که قانون اساسی هم توش میشه پایمال شه
چرا هنوز زندم این واسه من یه سواله ... باید طور دیگه بمیرم عزرائیل تزو داده
ما بین یه گله گرگ بزرگ شدیم ... ما عین یه بچه گرگ خوب گرگ شدیم
روح بچه سیاه نیست وقت تولد ... همون بچم اما بچه تلف شد
من بی گناهم خدا هم شاهده ... فکر میکنی بشه کسی به خدا هم باج بده
==================================
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
==================================
من یه قریانیم مثه خیلیا ... روزی که روح آزاد بشه کی میاد
آدمای دور تو همگی لاشخور صفت ... نهایت تو هم میشی لاشخور چه بد
خیلیا زندن چون که کشتن جرمه ... انسانیت کو کشتن مرده
پشتم شد به جامعه ... عقدم توی رپ شد حادثه
اینا همه باعث این شدن فاصله بین عشق و نفرت زیاد شه
چون خیابون غاصبه میگیره عشق و از تو نفرت به جاش
نگو چرا ناراحتی حرصم به جاس دستبند و باز کن چونکه بازم حرف دارم
من حرفام راسته میکنم دفاع از کارم
بذار بگم من به قریانی از جنگلم من یه قربانی
=================================
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بزار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم
ببین ببین به من دست بند نزن
چرا اینو که میزنی بهم میگی حرف نزن
بذار بگم من یه قربانی از جنگلم
من یه ، من یه قربانی از جنگلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد