طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ وطن پرست

===((قطعه ی وطن پرست))===((آلبوم جنگل آسفالت))===
===((هیچکس و امین فولادی))==================
(بیا)
سوگند(بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
سوگند (بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
=====((هیچکس))=========================
الان گربست یه زمانی ببر بوده ... به چه هیبتی این ببر از غرب تا شرق بوده
مهد تمدن از همین جاست ... تو یه وطن پرست میخوای من همین جام
من تنها نیستم امثالم زیادن ... اونا جامو میگیرن تو احیانا غیابم
اینجا هفتاد ملیون مرد و زن و بچن ... حواسشون ناموس و ندزدن و پرچم
نیاد پایین
ما ها شش دنگ حواسمون هست نتیجه این شد که
دشمن ایران باید احمق باشه ... چون این خاک همه جا فدایی الحق داره
اینا حقیقته شاهنامه افسانه ست ... نمونش همین جنگ هشت ساله ست
رنگ قرمز پرچم رنگ خون ما ... واسه این خاک پیشکش جون ما
===((هیچکس و امین فولادی))==================
(بیا)
سوگند(بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
سوگند (بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
====((ریویل))==========================
قطعه ی خارجی
===((هیچکس و امین فولادی))==================
(بیا)
سوگند(بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
سوگند (بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
====((هیچکس))========================
من اگه تنها با یه پلاک بمونم زیر خاک
بهتر از اینه که از ترس برم زیر لاک
الان بهونشون انرژی هسته ای شده
بگو چرا داری سلاح هسته ای خودت
ایران و گرفتن پسر کشکی نیست
توی ترس شما که دیگه شکی نیست
انگلیسی بهت بگیم شاید باشه بهتر
واسه همین میکروفون و باید داد به مهرک
====((ریویل))==========================
قطعه ی خارجی
===((هیچکس و امین فولادی))==================
(بیا)
سوگند(بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
سوگند (بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا)
سوگند (بیا) سوگند (بیا) به خون پاک سیاوش به نام ایران و خاکش
که من واسه این خاک جون میدم (بیا).....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد