طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ زندان

====((قطعه ی زندان))===((آلبوم جنگل آسفالت))=======
=====((هیچکس و بروبکس))=====================
پسر این یارو باباییه یه طوری داره نگاه میکنه ها راس میگی بد نگاه میکنه ها
لاشخور که نی که؟
از ما که نه بیشتر هه هه ..
میگما سروش برو بیبن اصلا این یارو چی میگه ...

ببخشید ولی
======((هیچکس))==========================
منو چپ چپ نگاه نکن عمدا
می خوای بیام حتما من باعث شر شم؟
تو با چند شر خر
اینو داری در سر
تا که حالی از من
بگیری و شر کم کنی؟
در شکم طوری که با اطمینان فاصله اونقد کمه که یه واحد می خوام
من اهل عملم بعد عربدم مساله علناً ابداً کسی نیست که نداشته باشه اثرم
من اصلاً نمیخوام کم بشه فاصلم
منو تحریک نکن چون یه قاتلم
شده تیکه تیکه شم از شما یکی می میره
یکی داره شماره صد و دهو ( 110 )می گیره
صدای آژیر میاد کوچه رقص نور داره
تو به کلان میگی که این قصد جون داره
تا یه سر بچرخونی سروش نیست دیگه
یه کلان دنبالشه و داره ایست میده
=====((هیچکس و بروبکس))=================
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
=====((ریویل))=========================
قطعه ی خارجی
=====((هیچکس و بروبکس))=================
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
مممن زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
من زندان نمی خوام برم
بگو چرا داری منو هل میدی (گوش کن گوش کن)
====================================
زندان نمی خوام برم پسر می دونی چی میگم ه ه ه پس هلم نده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد