طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ منم همینطور

===((قطعه ی منم همین طور))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))=========================
پسر پسر اصلاً خودتو با ما مقایسه نکن می دونی چی می گم؟
====================================
من با تو فرق دارم اینو می فهمی
این آهنگو گوش کن چون بی تردید
می گیری چی میگه هیچ کس دقت کن
می بینی کی میگه گفتنی امشب خوب
تو مثل من مردی ولی تا یه حدودی
تنها فرقش اینه که تو سوسولی
تورو لی لی به لا لات می زارن والدینت
میگی که بابات پول میده بابه میلت
تو جیب پول داری منم همین طور
می ‌خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
خوب من پول دوست دارم می‌ خوام اوستا شم
که برگای سبز با این جیب دوست باشن
خلاصه که با پول بابایی پوز نده
این یه فرصته تا نشون بدی چی عرضته
تو با فخر نگاه نکن منو خوشگل پسر
چون که فرق داریم می‌ خوریم به مشکل یه وقت
====================================
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
میگن مشکل داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
می ‌خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
=====================================
داریا می گه واسه مهمونی بخونی بهتره
یه چیزی که قر داره و خوراک بشکنه
می ‌خوای شنونده از اجتماع بشنوه
خوندن از خیابون اشتباست تز نده
تو یک رپ کنی پسر خوب منم همین طور
می‌ خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
تو رپ می‌ کنی تا کمی مطرح بشی
چند تا داف به تو پا بدن احمق که چی
میگی تو رپ می رسه دستم بهت
هه هه ببخشید خندم گرفت
دنیا هیچ وقت هیچ جا هیچ کسه دیگه ای رو
ندیده که مثل من باشه
شش سال می گذره نبودم هیچ وقت بیکار
رپ فارس رشد می کنه چون که هیچ کس می خواد
پس نه تو رپ کنی نه چیزی که می خونی رپه
یک کم تمرین کن اینجوری بده
===================================
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
میگن مشکل داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
می خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
================================
میگن دشمن داری خوب منم همین طور
می خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
تو دو تا دشمن داری
تو دور همی می خواین همدیگرو ضایع کنین
خوب پره از این
دشمنیای شما که بوی گل می دن
من دشمنام گندن هم هل می دن
تا هیچکس و تبدیل کنن به هیشکی
بذار بهت تضمین کنم که هیچ چی
نمی دونی از خیابون بچه جون
اینجا لاشخورن در مالیدنه رسمشون
تو یه بد خواه داری و ننش بالا خواشه
دور بد خواهای من همش باراباسه
خیابون خط کشیه چون من کردم
زیر نکته خط می‌کشم خوب شرمندم
مگه زیر سوسول سروش خط نکشیده
دلگیر نشو چشم دفعه دیگه
===================================
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
میگن مشکل داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
می خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
میگن مشکل داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
شنیدم رپ می کنی خوب منم همین طور
مگین دشمن داری خوب منم همین طور
تو تو جیب پول داری خوب منم همین طور
می خوام بگم فرق داریم قصدمه همین خوب
====================================
خوب پسر می بینی؟
دیدی که اصلاً راه نداره خودتو با من مقایسه کنی
چون که اصلاً به هم دیگه نمی خوریم می دونی چی می گم؟
آهنگساز مهدیاره پسر
ه ه
هیچکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد