طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ جیب بابا

===((قطعه ی جیب بابا))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس و پیشرو))=========================
هه ...
سروش میدونی که این روزا دیگه همه دستشون تو جیب بابائه ست
آره خدا وکیلی
مثل ما نیستن که
ولی خب باید بشن
===((پیشرو))==============================
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
===((پیشرو))==============================
رضا بخون با حس الان وایسا جلو آینه.....رضا ببین این دنیای ناکسو دوباره چارچشم
من همونیم که بودم تو خیابونا بارکش.....پسری که نمیخواستنش دست بکنه تو وایتکس
اگه آرشه زندگی رو تهدید میکنه به ماشه اگه پاشه.....من پا شدم بسه طعنه باشه
چون رفته هفته های زجر و نحس بد سابق.....من زندم پس بذار تا ابد حرف بزنه صامت
اینبار اسب سر تاجر که دست بسر خانه.....خیلی وقته اگه ساکت چون خنده کرده صادق
پسر، رضا تو خونش نداره تاب و سرسره.....تا اینجا هم اومده که عقده هاتو پر کنه
مشکلاتو قفل کنه همون جایی که هستش.....پشتکارت گم شده هنوز جاریه وقتش
من کمکت میکنم و میشه آویز مغزت.....راه حل و بهت میگم چون من حالیمه بچه
===((پیشرو))==============================
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
===((هیچکس))==============================
ببین ...
من با پوتین بزرگ شدم و کلاه بوده سرم.....رفیق تنهایی هامم خدا بوده فقط
دلم از کف خیابون هم آسفالت.....تره با لطافت و نرمی هم آشناست
نه نه که بد باشم نه اینم فکر بقیه‌ اس.....همه فکر میکنن آدم خوبه شکل پری اس
من غول دیدم خوب دیدم.....آدم خوبایی که خیلی وقتا بو میدن
اما توپیدن چه فایده شد
بدی ها قایم شد
پشت پول و من خوش به زور.....میمونم تا چرکای دلم خشک شه زود
هیچ وقت سنگی برنداشتم که نتونم پرت کنم.....رو پاهام وایسادم و الانم مرد شدم
مردم بهم یاد دادن اعتمادو ترک کنم
شاید خوشایند نیست ولی حقیقت داره.....تعجب نکن اگه یکی شبیه من باشه
===((پیشرو))==============================
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
===((پیشرو))==============================
من رضا ناصری متولد دهه ی شصتم.....اونی که میخواد بکشم بیرون از حلقه ترس
از کله ی من استفاده کن در حد یه گنج.....مسئله ی من اینه بسه تبصره ی رنج
رنج روح از پدرت تو سپردیش دست اون.....میاد و غرق پول میکنن تا بشی مرد روز
ولی کله پوک بیش نمیشی بچه جون.....بگو شباهتت با بابا چیه جز رنگ خون؟
دیگه هرچی بود بذاریم واسه فرداهای دیگه.....میخوام از الان بکشی بیرون از بابای پیرت
چون واس رسیدن به خواسته هات اون تنها مانع میشه
تو تنها میشی تا بفهمی زمان مال کیه و این حرفا واسه چیه؟
تازه اشک آماده میشه میشه اون موقع میخوای داد بزنی از بالای ایفل
ولی چون که نیزه ی بی پولی کرده پاره سینه.....برو بالای برج میلاد تا هفته های دیگه
===((پیشرو))==============================
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح
میباره از چشای ابریم اشک برفی.....یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که.....میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد