طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ دیوونه

===((قطعه ی دیوونه))===((آلبوم جهنم ساکت))=======
====((پیشرو))=======================
من دیوونه نیستم
دیوونگی زده به سر من که من شدم پسرغم پدرمن یه کمش هم با من راه نیومد
پسر اگه به من بگن بجنگ واسه زندگی بی درنگ میگم تو هم چشماتو ببند و به همه چی بخند
منم قید آدم نماهای این جنگلو زدم بودم یه سرباز خدا ولی بی سنگر و هدف
می شکنم عهد زندگیمو بی شرفم من آره قلب من با یه سایه نشده پاره
ناله کار منه
با سایه ها با مانع ها نمی شه رو به رو شد و حال من خرابه چرا آخه بدن من داغه؟
رد پای من نمی مونه رو زمینو همینو نمی دونم و دلیلو می پرسم از خودم
رضا نگاه چرا دنیا ضد توئه؟ به ما بگو چته؟
یه نفر هم نمی پرسه این سوال رو که مایله منو ببینه و نوازش کنه
آینه میگه رضا تو مردی حادثه سراغم نمیادش
====((هیچکس و پیشرو))=======================
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
====((پیشرو))=======================
خدا فقط بلدی الکی در حدی فرجی کنی که هیچ مرضی الکی مددی نداره
تویی که قانون این بازی رو گذاشتی بازنده منم
به بارون چشام قسم شکایت صدف اینه
مرواید چرا باید تو دلم زندانی بمونه
رضا هنگامی بخونه که سیره از زندگیه
بذار بگم عین کیه
مروارید که میگه زندانیه خود رضاست و پیشرو یه حیوانیه
که هیچی سرش نمیشه دیوانه ی روانیه
علاقه داره به حوالی مخت آسیب برسونه
با حرفایی که میزنه خدا اونو شفا میده؟
خدا این تلافی گذشته ی بد منه
کم به سر من اومده که درد سرپهلو منه ؟
شیر مادرم حروم اگه تقصیر منه
تو منو دیوونه کردی و هر کی رو دم دست بود
به سمت من فرستادی قبلش هم چیزی نگفتی
====((هیچکس و پیشرو))=======================
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
====((هیچکس و پیشرو))=======================
همه چی درست میشه
نه واسم چه فرقی داره
منم دوست دارم که زخمهای دلم سطحی باشه
دیگه فروتنی هم واسه خودش حدی داره
سروش تو بهم بگو که باشم تو مستی تا کی؟
فکر می کنم که خدا هم رو من یه قصدی داره
که اینجوری تا کرده و بهم مستی داده
اما نه پسر تو دیوونه نیستی پاشو
با کی احساس راحتی کنم حتما با تو
دنیا مال من میشه که بگیرمش تو دست
این همه رنج پدر احترام کو پس؟
با اونکه می دونی با این همه رنج خواسته دارم
ولی نمی خوای من دنیای خوبی داشته باشم
من به فکرتم می فهمیدی کاش یه بار
سخته داشته باشی این همه مشکلو بخوای؟
صبر کن پسر تو مشکل ندیدی هستی اول راه
فکر کردی الکی ان پسر همه عربده هام؟
====((هیچکس و پیشرو))=======================
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل دارم پدر بندازم رو بهت؟.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه
مشکل من پدر غم غروره.....مشکلی نیست پسر همه چی خوبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد