طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ مثل مار

===((قطعه ی مثل مار))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))====================
ببین دافول ، من هنوزم ، توی کفم .....تو اون لباسا و بدن خفن
وادارم می کنین بپوشم یه کفن.....از یه تهران ، دو میلیون توی صف ان
سروش راستی!...شششش....الان حرف نزن...چرا؟!
حرفاتو تو بذار واسه بعدا.....گول خوردن کسایی که گوش کردن
بذار حرف بزنم، وقتی زدم.....بگو سروش و دوستاش چقدر بدن
باید بگم هستی تو یه دافی خدا.....دلم و کردی تو از بدن جدا
هندسه ی بدنت عقل و ز هوش برد.....باعث میشی، بکشه ، زوزه گرگ
وقتی که هستی نقطه ی جوش توی بدن من پا میذاره
آخه تن تو ظهر تاسبتونو به یادم میاره
من سبزه دوست دارم ، تو هم سبزه ای....نمی تونم بهت فکر نکنم لحظه ای
دوستاتو بگو تا با دوستای من.....بریم شمال ، لواسون یا فشم
اینو بگو دوستات ناراحت نشن.....اگه شما بیاین دافای دیگه پشه ان
پس ناز نکن می دونم جواب آره است.....اگه زورت میاد بگی، بده نشون با دست
==================================
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
(چی؟ همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
برقصونش...تو اون بدنو...
(چی؟ همه با هم، همه با هم ، اینجارو مهمونیش کنیم)
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
=================================
با ما که هستین عشق و حال به راه ست.....لب استخر آفتاب بگیر، پاهات دراز
لم بده، بقلت نوشیدنی.....آفتاب بگیر، تا بشی بوسیدنی
بهشت دست منه نمایندگیش.....فرصتو از دست نباید بدیش
اینجا بهشته، تو یه هوری.....بتابون به چشمه من تو یه نوری
وقتی خسته شدید ، بیاید با ما شین.....بشین کنار من زیر آلاچیق
اگه پایه بشی، بزنیم ابسلوت.....قلیون بچوقیم، بشیم محو تو دود
تنت داقه ، جیز ، چربه ، لیز.....دست خیسمو می زنم،صدا بده فیس
از یک تا ده بهت میدم نمره ی بیست ......بیا بریم توی اتاقی که توش کسی نیست
میشم معلم ، تو شاگرد من .....یا من مثل جادوگر ، خواب شی با ورد من
میگی تنتو تو رو تخت بذار.....تا من بیام طرف تو مثل مار
میگی بوسیدم ، نیش من.....توهم که هستی مثل شکار
اگه طعمه ی ساکت دیدی!!خود منم .....بیا طرفم چون که جیک نمی زنم
==================================
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
(چی؟ همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
برقصونش...تو اون بدنو...
(چی؟ همه با هم، همه با هم ، اینجارو مهمونیش کنیم)
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(همه با هم، همه با هم ، مهمونیش کنیم اینجارو)
================================
بیا مهمونیش کنیم ، ما شمالو.....تا که دعوت کنیم ما شمارو
اینجا دست به دست شیشه است، برو بالا.....پیک به پیک، سیک به سیک ، بخور حالا
اینجا دست به دست شیشه است، همه روی موجن.....بیا برسیم ، به جایی که همگی تویه اوجن
لپ هات قرمز میشن ،‌اینو دوس دارم.....بیا نزدیک شو شرجی رو حس کنم
بخور تلو تلو، بعد رو من شو ولو.....به قیلی ویلی انداختی تو دلو
پس بیا وایستیم اگه میزونی.....شیکمتو تکون بده تو اینجوری
حالا میخوای بکنی تو چیکار؟ .....بیا دورم حلقه بزن مثل مار
================================
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
برقصونش...تو اون بدنو...
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(صفر دو یکه ، صفر دو یکه)
برقصونش...تو اون بدنو...
(هیچکس ، هیچکس ، همه میگن صفر دو یکه)
مثل یه مار...بکن شیکمو...
(هیچکس ، هیچکس ، همه میگن صفر دو یکه)
هیچکس ، هیچکس ، همه میگن صفر دو یکه
هیچکس ، هیچکس ، همه میگن صفر دو یکه
خوب اگه بیام پاستیلم برام می خری؟
آره عزیزم پاستیلم برات می خرم.دیگه چی میخوای؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Sharen 27 بهمن 1396 ساعت 20:13

بیت اهنگ دزدیه

دزدی نیست. میکس تپه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد