طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ چرا ازم بدت میاد

===((قطعه ی چرا ازم بدت میاد؟))===((آلبوم پدرخوانده))=======
====((هیچکس))====================
هیچکس
گوش کن
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
در آرزوی مرگ شیرینه گفته ها
ما لات های بی خطریم نفس گفت به ما
==============================
چرا ازم بدت میاد چرا داری نفرت
وقتی منو می بینی بگو دوست داری چقدر
نفوذ کنی به من چیزی جور کنی که من
هرچی که آبرو دارم به باد بدم
سیر صعودی داره فشارت
کاری ندارم به کارت
این آهنگو گوش کن تا بهت چیزایی رو کنم ثابت
صدام بکن هیچ کس سروش سابق
همیشه اینطوری می خونم تا که نبره خوابت
چرا ازم بدت میاد چونکه صِدام خش داره
یا که چون که بچه ونکم کدش هشت(8) داره
یا که چون که
شیش تا دنگه
خیابون به اسم منه گنگه
حواسمو جمع می کنم تا نخوره گنده
چونکه قوانین رونده
توی جنگل بزرگ همیشه کوچیکو خرده
این واسه کسایی که ازم بد بگن
بیا
پس حرفامو میزنم بعد میرم
چه هیزم تری من به شما فروختم؟
که اینطوری تو خیانت من سوختم؟
=================================
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
گوش کن
=================================
هنوزم یه علامت سوال روی کلّمه
چرا فکر بیشتر آدما روی کل کله
مایه دارا همشون کل دارن سره پول و پله
بگن نصف دنیا که از سر زورو زره
اگه آمادگی داری بریم سر سوالای بعدم
بحثا باشه واسه بعدا
چرا ازم بدت میاد چون که رپ کنم؟
نکنه می خوای این کارو من بس کنم؟
یا چون که
من وطن پرستم تعصب دارم
از ایران یه بهشت تصور دارم
احترام می زارم به سربازایی که مردن
از دست عزرائیل می خوردن
چیزی که می کنی فکر
تو بگو به هر شکل
تا که بزنی تو پلک
باعث میشم کنی شرک
با حرفام
نگو چرا اینقدر حرف زدی
بگو چرا ازم بدت میاد لعنتی؟
در آرزوی مرگ شیرین گفته ها
ما لات های بی خطریم نفس گفت به ما
===============================
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(از همتون می خوام ببرین دست بالا)
گوش کن
صفر صفر صفر بیست و یکه
=============================
چرا ازم بدت میاد چون آتیش تو چشامه؟
یا وقتی منو مست می بینی میگی چه شاده؟
رپ کن دوست نداری با تریپ ساده؟
هرکی تریپ بگی بزنه میگی شاخه؟
چرا ازم بدت میاد چون سیبیل دارم؟
یا چون که با هر جنس شاخ تریپ دارم؟
بیا
شاید از قیافم بدت میاد
مگه می خوای خواستگاری گرگ نما بیای؟
ازم بدت میاد چون که رپ من یکه؟
یا که چون که روی شیکم من صفر بیست و یکه(021)؟
من از بچگی بزرگ شدم با یه عقده
پس نپرس چرا وحشیم چون که
بعضی وقتا یه حس به من میگه
توی وجودت عشق داره کم میشه
چرا هیچ کس نمیفهمه هیچکسو
بهتر ما همینجا تموم بکنیم بحثو
===============================
چرا ازم تو بدت میاد؟
(هیچکس .هیچکس. هیچکس .بگین صفر بیست و یکه)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(هیچکس .هیچکس. هیچکس .بگین صفر بیست و یکها)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(هیچکس .هیچکس. هیچکس .بگین صفر بیست و یکه)
چرا ازم تو بدت میاد؟
(هیچکس .هیچکس. هیچکس .بگین صفر بیست و یکه)
=================================
ببینید
واسه من اصلا مهم نیست که از این آهنگ خوشتون میاد یا نه
چونکه چه خوشتون بیاد یا چه خوشتون نیاد واسه من هیچ فرقی نمی کنه
این آهنگو بیشتر خوندم واسه اینکه خودم حال کردم
میدونی چی میگم؟
هیچ کس
هیچ کس
هیچ کس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد