طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ هیچکس.ریویل

===((قطعه ی هیچکس.ریویل))===((آلبوم پدر خوانده))====
====((ریویل))=======================
قسمت خارجی
====((ریویل))=======================
آره وقتی که
مهرک رپ میگه
دیگه قطعیه
زدم رو دست بقیه
مقررات واسه همه شما حتمیه
مهرک حسن صباح بعدیه
====((هیچکس))====================
من و صد بار گوش میدی
پیش بچه ها میگی
با صدای هیچکس ریویل
همگیتون به فضا میرین
من و صد بار گوش میدی
پیش بچه ها میگی
با صدای هیچکس ریویل
همگیتون به فضا میرین
====((رویل))=====================
قطعه ی خارجی
====((هیچکس))===================
شاید یه سوال واست پیش بیاد .....که چرا تعریف میکنم از خویش زیاد
اما گوش کن به حرفای سروش......مال مفته پسر پس کن خوب گوش
تعریف از من نیست بلکه لات بی خطره....زندگی مردی که از صد مرگ بدتره
می نوشن از خونه تو قلپ قلپ.....برو تو خوب نیای بگی خوردی بلوف
اونایی که با ما در افتادن خوب میدونن که وحشی گری چه تریپیاس
یکی 2بار به کسی بخندم ، دلیل نمیشه کنه منو با فامیل قیاس
حتی وقتی که چند نفر کفتر باز.....می دادن کنارم روی پل صدر گاز
توی ترافیک شروع کردن تیکه انداختن به من.....بودم با دخترم
پیاده شدم درسی دادم که تا صبح اونا خون بدن
وقتی قمه نیستش قفل فرمون.....واسه دعوا درمون
چرخوندم بالا سر.....اومد از چندتا سر خون
پس میدونن اکثرا تک زنم تک پرم.....کلماتم همگی از طلا زرترن
همگیتون از 1 تا 10 بشمرین تا ما.....رپ کنیم باحال شما بگین بابا
اینو میگم واسه همه نوچه ها.....بزارین نفرت توی دل پرشه تا
بتونین بجویین خرخره ی دشمن.....اما زوده یادگیری فرقه ی کشتن
ببین عادتمه سیبیلم بلند باشه.....بد نیست تک و توک عادتا کهن باشه
چیک چیک می چیکه خون ازاون پیچش.....ادم کلیدو باید داد پیچش
ببینم شنیدم نمیدن به هم.....اما جنس خوبو به من میدن
روش وقتی کردم گوش میزارم لغاتی.....که باعث بشه که شی تو قاطی
میری میگی هیچکس توی رپ چقدر لفظه.....خونه به صدام گوش میدی بچه بسه
فحش ناموس مثه طعمه ی گرگه.....چیز باقی بعد جنگ گربه ی مرده
بذار بکنمت بابا شقه شقه.....بین من و تو توی جنم کلی فرقه
پس بیا وایستا مثه مرد حق دست بگیر.....اگه کسی خورده بیا حق پس بگیر
من و صباح چند جا باهم زدیم حرفا.....اگه لوتی گری تو خونتونه همگی برپا
ما از هرجا شنیدیم زدین حرفا.....اما دشمنا وقت سکوته همه برجا
ما از صبح کله سحر می زنیم سگ دو.....تمرکز روی رپ یا پول؟ رو هر دو
بیا ولوم بده به اهنگ کرگدن.....تا که دشمن بدونه برترم
گوش نکنین به این اهنگ سرسری.....همه میدونن کیه ندونه که کی داره این وسط برتری
هیچکی نیست سروش لشکری
====((ریویل))=========================
قطعه ی خارجی
====((هیچکس))====================
من و صد بار گوش میدی
پیش بچه ها میگی
با صدای هیچکس ریویل
همگیتون به فضا میرین
من و صد بار گوش میدی
پیش بچه ها میگی
با صدای هیچکس ریویل
همگیتون به فضا میرین
====((هیچکس و ریویل))==================
هه هه هه
آخیش
هه هه
بابا خیلی باحال شد
حاجی خیلی خوبه خیلی خوبه
بچه های اونورم خوششون میاد
میگما اینا اصلا فکر نمی کردن من فارسی بلدما
اسکول موندن
هه هه هه
و اما خداییش خیلی کار باحالی شد
البته این که تفریحی بود. میدونی چی میگم؟
آره آره آره
تفریحی بود دیگه
کار جدی نه ها همین طوری یهو
خوش می گذرونیما
حال کردیم با هم یه آهنگ بدیم.یهو ، یه شبه
چیز کن میگم
میگم سروش قلیون پایه ای؟ بریم یه قلیون بزنیم؟
ها پایه تم تا صبح
چیزه
اون پاتوقمون بود پارسال گناب . اونجایی دیگه؟
پارسال؟ خسته نباشی بستن اونجا رو.
ای بابا. یه جای ردیف در نظر داری؟
خوب میریم. یه جایی میریم دیگه

نظرات 6 + ارسال نظر
2fan 30 بهمن 1394 ساعت 21:47 http://zaks.com

سلام از کجا میتونم آهنگ رو دانلود کنم

سلام.
توی این صفحه
http://hichki.blogsky.com/1391/10/05/post-93/
آلبوم پدرخوانده هیچکس وجود داره. این آهنگ هم توی همین آلبوم هست. ترک دوم.
موفق باشید.

Mohammad 11 بهمن 1394 ساعت 23:34 http://hichki.blogsky.com

داش هرجارو که بگی گشتم.این اهنگ که فرمودی اسمش-هیچکس ریویل- هستو اگه دوست داشتی به ایمیلم ارسال.مرسی فدات

بابا لینک برات گذاشتم توی نظر قبلی.
این آهنگ توی آلبوم پدرخوانده هست که لینک آلبوم هم این هست:

http://hichki.blogsky.com/1391/10/05/post-93/

توی اون صفحه آهنگ دومی "هیچکس ریویل" است. روش کلیک کن دانلود میشه.
حالا برات ایمل هم می کنم.

Mohammad 11 بهمن 1394 ساعت 11:45 http://hichki.blogsky.com

سلام بر شما..دوست عزیز میشه اسم اهنگشو بگی!؟هرچی تو اینترنت نگاه کردم اهنگو ندیدم فقط متنشه

علیک سلام. اسم آهنگ همون "هیچکس,ریویل" هست.
از اینجا می تونی دانلودش کنی.
http://hichki.blogsky.com/1391/10/05/post-93/

عرفان 20 آذر 1394 ساعت 03:18 http://lendo.ir

دمتون گرم، موفق باشید

محمد 18 بهمن 1393 ساعت 02:08

Baradar in ahango mikham Chand mahe donbalesjam a koja begiram

سلام.
از اینجا می تونید دانلود کنید.
http://hichki.blogsky.com/1391/10/05/post-93/

لیست تمام آهنگ ها رو هم از اینجا می تونید ببینید.
http://hichki.blogsky.com/

یاسمین 30 بهمن 1392 ساعت 13:12

ممنونم ازتون.وبلاگتون خیلی منظمه.لینکها همه سالمه..هزاربار لایک...

خواهش می کنم. خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد