طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ نفرت

===((قطعه ی نفرت))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))===================
ببین پسر جان. این یه ریمیکسه!!
هه هه
این یه ریمیکسه!
البته خارجیا میگن ریمیکسا
اا... بذار ببینم من چی بگم!!
خوب من میگم تدوین 2
کار بدی هم هست
ولی هر از چند گاهی آدم یه کار بد باید بده بیرون
که انتظار شنونده ها بیاد پایین.میدونی چی میگم؟
یعنی نه مضمون خاصی داره نه چیزی
توشم همش الکی
===============================
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
===============================
از دیشب چریده رو کاغذ خودکار
منم از صبح کردم نشخوار
شعر رو تا ببینم اگه خوشمزست واست بذارم تو بشقاب
پــ دهنیه از اونجایی هم که مریضم من
سریع بغل کن مستراح رو
قفل کن درا رو
چون می‌زنی تگری حتماً
ببین انقدر عجیب و غریبم من
مردم چشماشونو همچین می‌ مالن و نگاه می ‌کنن که انگار تو سفینم من
عربا هم می ‌دونن بزرگم تو رپ
همینم هست صدام نمی ‌کنن هیچکس،(پس چی؟)
بهم می ‌گن به عربی اکبر
اگر بخواد به مخم فشار بیاد
زیر فشار کمه کم شاهنامه می‌ زاد
اونم دوقلو
سنگین و توپولو
یه نگاه بندا ببین آب وصله؟
اگه وصله به مخت راحت فشار بیار
دسمال اون بغله
سیفونم بکشی که دیگه حله
درد نکنه دستت
از اون الکیام یا خودمم؟
داری شک بِهم؟
پیرهنمو بزنی بالا می‌ بینی اصله
پـه
===============================
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
================================
من بازم بی کلید خونه و ماشینت پیشتم
به راحتی بدون شیکستن در و شیشه بیخ ریشتم
صدام میاد تصویر نی؟ ینم میشه حل
کافیِ الف و ب رو مثل بابا بچینی و پشت رپ فارسی بنویسی و منو ببینی
واسه قهوه‌ی تلخ هزینه کردن (چقدر؟)
ولی لازم نبود اصلاً
چون همین رپ‌‌ کن ‌های مسخره بسن
که ها ها ها ها بگیره خندت
ما نمی ‌خونیم، هر چی میکروفون دیدیم خوردیم با هسته
رپ‌ کنا رو هم یا کره کردیم یا مزه
یه میکسرم قورت بدم میشه یه استودیوی خسته
آدرسشو بنویسین ، شیکم بنده
دشمنا مثل 9 کله گندن ، بدم نشون بهت؟
ما تیزیم مثل تقسیم می ‌کنیمشون یک
ماتیزیم و موتور بوگاتی روشه
===============================
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
ها ها ها ها ها
می خندم
===============================
عظیمعلی!
من اعتبار ندارم. اینو شنیدی یه زنگ به محمدی پور بزن
بهش بگو یه زنگ به من بزنه کار خیلی مهمی دارم
دمت گرم
جای همتون الله وکیلی خیلی خالیه
اجرا مجرا ها داره شروع میشه دیگه
خیلی حیفه نیستینا
تور انجام وظیفه تو راهست

نظرات 2 + ارسال نظر
Amir 8 دی 1400 ساعت 18:44

نفرت هیچکس

سجاد 1 اسفند 1393 ساعت 16:09 http://6ta-1352.blogfa.com

داش محمد خدایی کارت ـــ20ـــــه
حاجی من برا این تکست هر جا میرفتم غلط توش فراون بود
ولی دمت گرم تو همه رو درست نوشتی ایولا

سلام آقا سجاد گل.
خیلی از تکست ها رو خودم تصحیح می کنم یا برداشت خودم رو می نویسم. البته یه چند تا تکست مونده که هنوز غلط داره.
خوش اومدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد