طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ چرا بدی؟

======((قطعه ی چرا بدی))===((تک آهنگ))=======
===================================
هه هه....
هیچکس و زدبازی....
ام جی....هیدن....
امشب باهم....
کلی حرف دارن....
آخه چرا؟
الاوکیلی مشکلت چیه با ما؟
====((ام جی))====================
زاخار با ما چرا بدی؟
مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی
انقد نکن نگا رفیق
یهو میشه دعوا مرافه
بعدش حرف و خرافه
اگه کل داری میگم بیام فردا سراغت
مثه کاجبین
کرکات بریزه انگاری واجبی ان
همه دوستا با منن
شدم اوستا کار اصن
توی روستاهام امضا می خوان دوستارا ازم
دور ور ما دیگه کیف کوکه
پ تنها جایی که منو ببینی فیس بوکه
نذار قرار شر
دیگه با سردار شهر
چون میدم سوارت شن
اینا مثه قطار شب
تو که فحش میدی فقط وقتی پا تلفنی
میگه قاتل خلی
ولی دلشو نداری بیای معامله کنی
همه لات بازیات واسه مامانه بوده
خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
====((ام جی))====================
واااااااااااای بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی

واااااااااااای بد شده با من چون
از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
زاخار
====((هیچکس))====================
سلمونی نرو با ما بد باش فقط
می زنیم کلتو باشی حتی کچل
فرق از وسط فرق از بغل
قرمز مده می کنیم رنگم عوض
حرف زدنم هست مرهم مریض
تو اروپا بهم میگن دست مسیح
بسه دلیل
با ما به از این باش که هستی با خلق زمین
بالاییم و می خوریم پلوتون سیر
می شیم و لیس
می زنیم کهکشان و می خوریم شیب
ترمز بریدیم و می کنیم زیر
له این
زندگی هر روز زشت تر میشه
پـ ما تند می ریم جلو سپری شه
همینه که گوش می کنه نوت همش به من دیگه
بعد ندیده نبیره نتیجه
اینه که رپ تو تاریخ ایران شد پدیده
شک قوی به کل مملکت داد با ما نباش بد دیگه
خوب؟ فک کن سنجیده
====((ام جی و هیچکس))====================
واااااااااااای بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی

واااااااااااای بد شده با من چون
از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
با ما؟
====((مهراد هیدن))====================
آره اینجا داستانی داره
رفیقت که راس وامیستاده
پاسگاه می خوابه
الکی فشار نیار زاخار باشگاه نیس آخه
زیر پامون مچاله میشی تو پاسکاری آره
به جاش یه کمی سنو هل بده بالا
به جا فحش به ما برو گل بده بابا
تو چهار دیواری که هواتو داره
چون اگه دست ما بیفتی میشی خراب و پاره
بهتره هیچ وقت نخوره تو گذرت به ما
آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما
مهراد بالاتر از اینه بشه درگیر قضیه
نه زیر کسیه
نه نمیده تغییر عقییده
تحت تاثیر بقیه
تو یه دقیقه دریده
مثه سگ هاری که به یه غریبه پریده
ما ها بهترینیم این طبیعت ماست
اگه نم یفهمی بکنم اون شقیقتو باز
====((ام جی و هیچکس))====================
واااااااااااای بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی

واااااااااااای بد شده با من چون
از حد و مرز رد شده کارم
چیزایی میگه انگار جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
با ما؟
===================================
با من بدی
چرا با من بدی ؟؟؟
چرا با من بدی ؟؟؟
چرا با من بدی ؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
حامد 15 مرداد 1398 ساعت 17:02

عالی بود ترکوندی


مرسی

محمد 19 اردیبهشت 1397 ساعت 18:14

عالی

Kimia_Messi 17 دی 1396 ساعت 14:44

خیلی باحال و قشنگ
مرسی

یاسر فلاکت 12 دی 1396 ساعت 16:03

به نطر من عالیه سروش ترکونده

armangahremanpur@gmail.com 1 دی 1395 ساعت 14:15

هیچکس بهترین رپر جهان هستش
امینم کنار هیچکس مثل جوجس

پرنیا 19 آذر 1395 ساعت 11:01 http://amaaziing.blogfa.com

عالیه این اهنگ مررررسی

خواهش

Behnam 8 آبان 1395 ساعت 12:56

دیس به پیشرو هستش
در جواب دوستی که گفتن تکستش ضعیفه باید عرض کنم این یکی از قوی ترین دیس های رپ فارسیه

مرسی خوب بود 29 مرداد 1394 ساعت 19:17

تکست اهنگ بسیار ضعیف

بالخره هر کی یه نظری داره.
ممنون برای نظر.

wtf 18 خرداد 1394 ساعت 00:02

عالیییی بود

خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد