طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ آهن پرست

===((قطعه ی آهن پرست))===((تک آهنگ))===
==========((هیچکس))================
زیاد می بینمت تازگیا ....
ههه ...
داری می گیری مهدیار؟ می خوام اینکار خیلی خوب از آب در بیاد
چون که کار قاف و پلاس اشراق..
==========((قاف))================
کم چک و چونه واسط خورد کردم اگه
هرچند تریپی نیست باز اگه
ببینمت توپه زیرت باب پول داری چون اهن پرستی
با ما دوست باشی چیزی نمی ماسه بهت
من نم پس نمیدم
به ما نمی خوری اخه نگو هرزه میرم
تابلو کف خوابی دنبال مایه ای
مانعی نداره
تو جیب ما مایه نی
دیگه من طرف داف نمی رم
حتی اگه برام بمیرن
چند ساعت در خونم بشینن
بگن تخت می خوان ولی خب من سیرم
چون پادشاه تخت از هر جهت
هستن از
دافای اهن پرست و
دو هزاری دل خوش نداره و
تو داری همون خصلت های اهن ربا
من ازتو بهترش دارم دوتا
پووول نمی خوان و با مرامن
هرچی من بهشون بگم باور دارن
==========((اشراق))================
یک ذره با ما باش
ببریمت بالاهاش
تو تریپه ما اینقد
عفه و کلاس نیستش
یک ذره با ما باش
ببریمت بالاهاش
تو تریپه ما انقد
عفه و کلاس نیستش
==========((قاف و اشراق))================
عفه نیا کلاس نزار چون اصن حسش نی
(توی فاز ما)
امار نده باما بده نگاه نکن زیر چشمی
(عفه و کلاس نیستش)
واسه برداشت پول و بخت آزمایی طراحی نشدم من
(عشق و صفا رو بدون هیچ وقت)
پس واسه ما کف خواب بازی در نیار روما حساب نکن اصلن
(به اهن نمی فروشیمش)
==========((پلاس))================
مجله ی ماشین هستش
ورش دار بگیر دستت
حال کن باهاش تا بگی آه
زیاد می بینیمت تازگیا
نکنه من و توی ماشینای خوشگل دیدی؟
دافا هم ببینن زود میشه خودش سیریش
بیا چون من
می خوام صبح از خواب چندتا داف خوب بیدار کنن
تورو دوست داشتن چرا؟
مثه تورو دوست داشتم یه بار
نگو پیشم بمون توروخدا
یه شب بسه برو بابا
برق رینگ ماشین
می زنه توی چشمم
فازشازده و اسب
می برتت توی قصه
نه من شازدم و نه زیر پام اسبه
پس اهن پرست نباش رضا رفته
==========((اشراق))================
یک ذره با ما باش
ببریمت بالاهاش
تو تریپه ما اینقد
عفه و کلاس نیستش
یک ذره با ما باش
ببریمت بالاهاش
تو تریپه ما انقد
عفه و کلاس نیستش
==========((قاف و اشراق))================
عفه نیا کلاس نزار چون اصن حسش نی
(توی فاز ما)
امار نده باما بده نگاه نکن زیر چشمی
(عفه و کلاس نیستش)
واسه برداشت پول و بخت آزمایی طراحی نشدم من
(عشق و صفا رو بدون هیچ وقت)
پس واسه ما کف خواب بازی در نیار روما حساب نکن اصلن
(به اهن نمی فروشیمش)
==========((اشراق و پلاس))================
هه هه هه هه هه ...
من نمی دونم چه فکری پیش خودش کرده جلو منم می خواد کف خواب بازی در بیاره
والا بخدا ،اخه همه جا پلاس جلو صاحاب پلاسم پلاس؟
بابا بدویین دنبال بازیتون
برین بابا
به ما نمیخورین
اصلا حسش نیس
هه هه هه ه
==========((اشراق))================
توی فاز ما
عفه و کلاس نیستش
عشق و صفا رو بدون هیچ وقت
به اهن نمی فروشیمش
=============================
صامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد