طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ منم مثل برده

===((قطعه ی منم مثل برده))===((تک آهنگ))===
==============================
وقتی برام می خوندی ستاره آی ستاره
وقتی خوابش میومد غروب می رفت دوباره
وقتی برام می گفتی با صدای قشنگت
اون قصه های زیبا شعرای رنگارنگت
آب دیده ام از غم بارون شد دیشب مثل آسمون
دلم می شد یه دریا به رنگ رنگین کمون
تنها یه روز یه جاده تو رو از من جدا کرد
برای برگشت تو دلم خدا خدا کرد
ببین از اینجا رفتی زمستونه هنوزم
ببین بی تو چه خسته می سازم و می سوزم
یه روز که خیلی دیر نیست اینجا میای دوباره
با من میشی می دونم دستات بهار میاره

==========((هیچکس))================
تو یه شاه دافی منم مثل برده
یه آمار بگیر از رفیقا ببین که کی مرده
ببین اگه با من باشی رضایتت جلبه
هیچکس کسی که حرف میزنه بی پرده
توی تنهایی شبت من هستم همون ستاره
بذار، نذارم از چشای تو اشک بباره
من که می تونم همدمت باشم
من نمی تونم توغمت باشم
بیا بنداز چشم توی چشم من
تا تو همین دنیا درست شه بهشت من
بذار شب امیدی داشته باشم که بر گردم
اتاقت پر گل بود بدون من کردم
از خیابون خستم بذار پیشت بمونم!!!
وقتی مشکل داری بذار من بدونم
بذار شب جستجو می کنیم واژه ی عشقو
زمزمه کنم تو گوشت ارکان عشقو
مهتاب بشو بیا بشین پیش من
امشب بیا بشو هم کیش من
بزا ااشکاتو پاک کنم با انگشت شستم
اتفاقی افتاد بدون پایه هستم
==============================
وقتی برام می خوندی ستاره آی ستاره
وقتی خوابش میومد غروب می رفت دوباره
وقتی برام می گفتی با صدای قشنگت
اون قصه های زیبا شعرای رنگارنگت
آب دیده ام از غم بارون شد دیشب مثل آسمون
دلم می شد یه دریا به رنگ رنگین کمون
تنها یه روز یه جاده تو رو از من جدا کرد
برای برگشت تو دلم خدا خدا کرد
ببین از اینجا رفتی زمستونه هنوزم
ببین بی تو چه خسته می سازم و می سوزم
یه روز که خیلی دیر نیست اینجا میای دوباره
با من میشی می دونم دستات بهار میاره
==============================
وقتی برام می خوندی ستاره آی ستاره
وقتی برام می خوندی ستاره آی ستاره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد