طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ پژواک

===((قطعه ی پژواک))===((تک آهنگ))===
===========((هیچکس و قاف))===============
سروش دو تا از بچه ها هستن
تازه اومدن می خوان کار کنن
اره ... کارشون چطوره؟
کارشون بد نیست فقط یه خرده کمک می خوان
خوبه بگو بیان تو صامت
اسمشون چیه؟
پژواک
آها پژواک؟
خوبه اسم خوبیه
هه هه
صامت صامت
==========((پژواک))================
تو باز چی دیدی که گرخیدی؟
دهنت باز توی دلت فحش میدی
اینا که دیدی تو منظومه ی خورشیدی
کمیابن واسه همین هول میشی
هل میدی همه رو چون می خوای باز ببینی
اگه دافی می خوای لباتو گاز بگیری
آره من کمیابم و حرکاتم
تک اند چون نمی خوام مثل همه باشم
تو یه داف داری باش داری پاسکاری
می کنی عشقو توی کف باش حاجی
من عادت دارم داف رو بعد آب بازی
دست مالی کنم بندازم تو آشغالی
تو باز به من کردی حسادت داش
به داف تو زنگ زدم چرا برداشت؟
گفت ازت شاکیه و نمی فهمی حرفاش
گفت به تو بگم منم گفتم که راحت باش
================================
تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟

تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟
==============================
تو باز چی دیدی که دهنت بازه؟
دافت پیش منه جای اینکه بقلت باشه
چشات مثل وزقن و من واسم عادیه
چون اصلا مهم نیست واسم حاشیه
اگه بحث رپ باشه که بازم من سرم
از اون سوژه هایی که دوست داری دارم من همش
سوژه تک پیشه منه میشه دستگیره همه
اگه من بهترم مگه تقصیره منه؟
ماشینت رو خوابوندی خوب بیدارش کن
چون که می خوام بکنی تو نیایش پر
آهنگ من توی ضبط زیادش کن
میگی رفیقم پای کله بیارش خوب
اینجا تیونینگن همه ماشینا
از بنز بی ام تا ماکسیما
من یه گاز میدم تو می بینی منو نقطه
اصلا فکر کل با ما رو نکن خوشگل
==========================
تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟

تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟
==========================
تو باز چی دیدی که میگی خوار شانسو
می خواهیش و می کنی خواهش باز تو
بیت رو می خوای که مال مهدیاره
یا اون دافی که انگور دهن من میزاره
ببین من و رفیقام و دافا دور همیم
تو هم دوست داری بیا آقا دورهمیم
ولی ببین اینجا مثل هرجا که نیست
زمین رو تمیز کن پشمات که ریخت
اگه ریلکسی استرسه پس واسه چی؟
چیزی خواستی بیا از ما بگیر
اگه نزدی مسواک نیار اسم پژواک
کارایی که فکر می کنی مده زشته امسال
کار ما درسته توش نمی بینی اشکال
اگه می خوای با ما حال کنی پولها رو بشمار
ما ردیفیم و زندگیمونه تر تمیز
چون با هیچکسیم نگرانی اصلا نیست
==========================
تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟

تو باز دهنت بازه چرا؟
همه ی داف های شما عاشق ما
واسه ی همه شده واضح که ما
چیا داریم حسودی می کنی اخه چرا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
arash 5 آذر 1397 ساعت 10:09

سلام من خیلی وقت دنبال این اهنگ هستم لطفا برام ارسال کنید یا لینک دانلو رو قرار بدید ممنون

سلام.
از توی این صفحه می تونید دانلود کنید.

http://hichki.blogsky.com/1392/10/11/post-167

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد