طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

اجرای زنده هیچکس در موزه لیتن هاوس لندن

چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰، رویا عرب به همراه چند هنرمند مهمان از جمله هیچکس، اجرای زنده کوچکی در موزه لِیتِن هاوس لندن برگزار کردند.
علاقمندان به موسیقی‌ آلترناتیو رویا را از همکاریهای او با هنرمندانی چون آرکایو، گروورایدر و لیلا میشناسند.
آهنگ جدید کیلینگ فیلدز (کشتارگاه) توسط رویا عرب و هیچکس به صورت خاص برای اجرا در موزه لیتن هاوس نوشته شده و به روی صحنه رفته است. این آهنگ به احتمال زیاد در آینده به صورت استودیو‌یی بازسازی و با کیفیت بالا منتشر خواهد شد.

[تصویر:  50.jpg]

به نقل از ویکیپدیا:

رویا عرب (زادهٔ ۱۹۶۷ در تهران) موسیقی‌دان و باستان‌ شناس ایرانی است که به‌ عنوان خواننده و عضو پیشین گروه انگلیسی آرکایو هم شناخته شده‌است.رویا عرب و خانواده اش در بحبوحه ی انقلاب اسلامی از ایران مهاجرت کردند.او در ساخت آلبوم Londinium با گروه آرکایو همکاری داشته است. همچنین با لیلا عرب (خواهر خود) در ساخت چند آهنگ مشارکت کرده است.او هم اکنون به دنبال این است که تاریخ و فرهنگ پربار و غنی ایران را به سایر کشورها بشناساند.


در کلیپ زیر هم مراسمی از شب یلدا در مراسم موزه لیتین هاوس رو می تونید ببینید. توی این کلیپ هیچکس هم قسمتی هایی رو می خونه. رویا عرب آهنگ یه روز خوب میاد رو با پیانو اجرا میکنه. و با چند نفر از جمله مجری های قدیمی تلوزیون گفتگو می کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد