طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود موزیک ویدئو یه مشت سرباز هیچکس

اینم از ویدئو های شاهکار هیچکسه. ویدئوی " یه مشت سر باز" که کارگردانش "فرد" هست. خیلی پر جنب و جوش و عالی هست. حتما دانلود کنید. بچه های صامت و دیوار توی این ویدئو حضور دارند.
پیشرو ، قاف ، بهرام ، ریویل ، مهدیار و ...


[تصویر:  2.jpg]


این ویدئو کیفیت نهایی هست. البته رزولیشن بزرگتر از این هم داشتم ولی همین ویدئو رو فقط بزرگ کرده بودند. ولی کیفیت همین بود.


نظرات 10 + ارسال نظر
oji 7 تیر 1400 ساعت 08:49

خب از سروش انتظار کمتری نمی رفت این اهنگ هم مثل همه آثارش قشنگه و پر طرفداره

ناشناس 9 آذر 1395 ساعت 07:52

این ترک مثل خیلی از ترک های دیگه عالی هستش کلا این رپرای دیگه رو بزار کنار فقط هیچکس و حصین و پیشرو و یاس و بهرام و سورنا رو بچسب واقعا اینا کاری کردن که آدم احساس غرور کنه که رپ فارس همچین کارنامه ای تو کار داره پوریا پوتک هم که جای خودشو داره
پیشنهاد میکنم از سایت رادیو فریاد نقد ترک بن بست از حصین رو دانلود کنید یه فایل صوتی بیست دقیقه ای که شدیدا توصیه میکنم دانلود و گوش کنید تا به دنیای جدیدی از رپ فارس وارد بشید و تحول و قدرت این چند تا رپری که گفتم رو ببینید و حالشو ببرید
نقد آهنگ بن بست مربوط به همه این خواننده هایی که گفتم میشه و باید خودتون گوش کنید واقعا شنیدنی و لازم هستش...سعی کنید شنونده دقیق و مخاطب خاص باشید دیگه دوران دیس های ساده و گنگ های مسخره به سر رسید. دنیای جدیدی از رپ فارس رو تجربه کنید و عشق کنید.

ممنونم از نظرتون

.G1999B.Sh 28 دی 1394 ساعت 15:06

سلام یه سوال داشتم
آهنگ های هیچکس از نظر شرعی اشکال داره؟


اینو باید از مرجع تقلیدت بپرسی داداش.
تا جایی که من اطلاعات دارم اکثر مراجع حلال یا حرام بودن موسیقی رو به حالتی که توی انسان می ذاره وفق دادن. اگه موسیقی باعث بشه آدم از حالت طبیعی خارج بشه حرامه.

KHOSHBAKHT 24 آذر 1394 ساعت 22:14

سلام حتما با من تماس بگیر ید

مهسا 23 مرداد 1394 ساعت 17:05

عااااالیه کلمه به کلمه ی این اهنگو حفظم

Just Bahram 25 تیر 1394 ساعت 17:46

سلام
تو این کلیپ خود سروش لشگری هست یا سروش سیدیه ؟
اگه امکاتش هست دو تا عکس از هر دوشون بزارین تا بفهمم کدومش اصلیه و کدومش تقلبی

♥ بهرام ♥

توی این کلیپ که سروش لشکریه دیگه.
عکس های سروش لشکری (هیچکس واقعی):
http://hichki.blogsky.com/category/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/%D9%87%DB%8C%DA%86%DA%A9%D8%B3

در مورد سروش سیدی (هیچکس تقلبی) هم از لینک زیر استفاده کن:
http://hichki.blogsky.com/1392/11/04/post-120/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DB%8C

Arash 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:18

حاجی یاد صامت بخیر ... پیشرو :(
بعده این همه سال دله مرده تنگه واسه ما

علی عرب احمدی 30 فروردین 1394 ساعت 16:32

با سلام وخسته نباشید 3 تا سوال دارم اگه میشه به سوالم جواب بدید ، 1- موزیک ویدئو فیروز از هیچکس نمیذارین ؟؟؟؟؟ ، 2- این وبلاگ قدیمیه میشه وب سایت جدید بسازین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ، 3- این عکس ها از هیچکس و .... ، نشون داده نمیشه میشه ، باید چکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام سلامت باشی.
1- موزیک ویدئو فیروز هنوز درست نشده. هنوز هیچکس در موردش حرفی نزده.

2- وبلاگ که همین وبلاگ میمونه و به سایت تبدیل نمیشه ولی قالبش را تا چند وقت دیگه عوض میکنم و یه استایل شیک درست میکنم انشالله.

3- سایتی که عکس ها رو روش آپلود کرده بودم عکس ها رو پاک کرده. که امشب روی یک سایت دیگه آپلودشون می کنم و درست میشه. و می تونید ببینی.

موفق باشی. بازم به ما سر بزنی

sami 12 اسفند 1393 ساعت 20:43 http://sami.sami9394@gmail.com

خب الان مثلا که چی؟

مگه چیزی باید باشه؟

مهدی 4 دی 1393 ساعت 14:49 http://VA3AHANG.RZB.IR


دمتون گرم واقعا عالی بود

خواهش میکنم. خوش اومدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد