طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آهنگ موی پریشون

آهنگ هیچکس ، رویا عرب و داریوش به نام موی پریشون با آهنگسازی مهدیار آقاجانی که سال 1392 از ملتفت اومد بیرون. آهنگ ساده و قشنگی هست. انگلیسی هاش رو رویا می خونه.

توجه : یک نسخه غیرنهایی از آهنگ «موی پریشون» دزدیده شده و با نام و اطلاعات غلط بر روی سایتها قرار گرفته است. این آهنگ برای موسسه خیریه امید مهر ساخته شده و قرار بود درآمد حاصل از آن‌ خرج کمک به دختران ‌قربانی خشونت شود که متاسفانه با خودخواهی برخی‌ اشخاص این امکان از هنرمندان اثر و موسسه امید مهر گرفته شد.

اگه آهنگی به اسم "فاحشه بر وزن نابغه" از هیچکس و داریوش توی نت دیدید دانلود نکنید. که همین آهنگ رو دزدیدن و بدون کیفیت پخش کردند.

و اگه آهنگی به نام "سرزمین سفید" از هیچکس و پیشرو و اوج هم دیدید دانلود نکنید. که هیچکس راضی نیست. چون از آهنگای قدیمی هست که بدون اجازه پخش شده. و سودش فقط برای منفعت طلبان هست.



نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi 23 بهمن 1392 ساعت 21:25 http://www.mobham01.blogsky.com

یه سری هم به من بزن مرسی.

multijob 23 بهمن 1392 ساعت 21:23 http://www.multijob.ir

با سلام دوست گرامی
وبلاگتون زیباست اما میتونید بازدید بیشتری داشته باشید کافیه از کدهای جاوای زیبا کننده و افزایش دهنده بازدید و ورودی موتور جستجوی سایت www.multijob.ir استفاده کنید
و حتی آنلاین کد بسازید ، این ابزار توسط هزاران وبلاگ در حال استفاده می باشد و همچنین کدهای گوشه چپ سایت تأثیر بسزای در زیبایی و بازدید وبلاگ شما خواهد داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد