طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آلبوم هفت سایه ریویل



دانلود آلبوم هفت سایه ریویل (Seven Shades)


آلبوم هفت سایه یه آلبوم ای پی (EP) از ریویل با آهنگسازی مهدیار آقاجانی هست. تکست ها همه به زبان انگلیسی هستند. فقط آهنگسازی قطعه لندن شرقی و من یه شورش پیش بینی می کنم با مهدیار نیست. که به ترتیب ساخته Mr .Skitzo و Nutty P می باشند. اگه دوست دارید می تونید دانلود کنید.


نام آلبوم:
هفت سایه

لیبل:
Gully And Irani

خواننده:
ریویل (مهرک گلستان)

سال انتشار:
18 بهمن 1390
  Feb 07, 2012

آهنگسازان:
مهدیار آقاجانی
Mr . Skitzo
Nutty P

میکس:
مهدیار آقاجانی

مسترینگ:
Joe Dochtermann

کاور:
هیراد صباغیان
مهدیار آقاجانی
علی چرمی

تعداد قطعات:
7+2

لیست قطعات:



  1. مقدمه (7ntro)
  2. تنها (Alone)
  3. لندن غربی (West London)
  4. هشدار (Warning)
  5. ملکه (Malika)
  6. علم نفس (Science Of Breath)
  7. هفت سایه (Seven Shades)
    ترک های اضافی:
  8. من یه شورش پیشبینی می کنم (I Predict A Riot)
  9. چشمک (Neva Blink)



کاور های آلبوم هفت سایه:




نظرات 2 + ارسال نظر
کسری اهورا 14 تیر 1397 ساعت 03:49

من این آلبوم ریویل رو دوست دارم برای اینکه سال 90 پخش شده و من رو به یاد روز های خوب گذشته میبره منم ملتفتم چه روزای خوبی بود ........ ممنون
خاطرات 10 و یا 11 سالگیم دوباره برگشت و زنده شد

nima.b 13 آذر 1393 ساعت 23:33 http://t-t-r.rozblog.com

داداش ، لینک ترک7و6 یکیه.

سلام. لینک اصلاح شد.
اگه بازم مواردی از این قبیل دیدی اعلام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد