طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ جهنم ساکت

اینجا چی کار داری؟؟لعنتی اینجا چی میخوای؟

میبینی من چه شکلیم؟لعنتی اینجا جهنمه برو....برگرد.

اینجا بهاره ولی برگ درختا زردن

اینجا جهنمه ساکته نیا برگرد

زندگی با آدم نماها چشمامو تر کرد

جنایت و خونریزی داره ادامه هر شب

بیا اینجا هوا واسه نفس کشیدن هستش

اما اگه چشماتو باز کنی نمیشه بستش

بذار بگم جهنم ساکته اسم شهر من

روزا آرومه ولی شبا فکر مرگتن

کسی اینجا نمیادش به جنگ تن به تن

باید دنبال یه پناه بگردی دربه در

نمیشه که زندگی بکنی بی دردسر

توهم باید بجنگی با هوای سرد شب

همه آدم نما اَن و انسان نیستن

دست تقدیرنی انگار زیستن

پشت صداقت همه پنهان میشن

سوختم چه فایده التیام دیگر؟

فراری ام همیشه از سایه های شب

تو میتونی ببینی از ردپای من

تو اینجا باید بسازی با هوای بد

تا زنده ای توی جهنم باید من بگم(2بار)

آدما چه قدر بدن قلم برو جلو بنویس

تا چشمای تو هم مث چمای من بشه خیس

خاکستر این جهنم تا موهای منو سفید نکنه

اینجا میمونم به فرشته ها بگید اینو

یکی هنوزم زنده مونده تا که بخونه

بگین داد بزنن تا حتی خدا هم بدونه

من اینجا دنبال زندگی میگردم فقط همین

 ولی تو بودی که زخمای دلم رو خط زدی

خدا میدونی من چرا شدم بیمار روانی؟

چون روح سفید دادی و بیدار سیاهی

خیلی بیشتر از اون چیزی رو که دارم میبازم

زندگی آیندمو مینالم و میسازم

قدرت قدم برداشتن به سمتت رو ندارم

خدا میخوام ببنیت چراحقش رو ندارم

اینجا همه دارن میمیرن تو خزون زندگی

خدا میخوام بهم بگی دیگه تمومه تشنگی

فراری ام همیشه از سایه های شب

تو میتونی ببینی از ردپای من

تو اینجا باید بسازی با هوای بد

تا زنده ای تو جهنم باید من بگم(2بار)

چرا وقتی چشمامو رو هم میذارم نمیتونم

یه لحظه آروم بمونم و اینو نمیدونم

که باید دوباره کابوس اینجا رو ببینم؟

واسه همینه میخوام دست خدا رو بگیرم

آخه هر چی بیشتر دشمن داشته باشم بیدارتر

نسبت به زندگی میشم که منو بیمار کرد

مگه میشه دورنگی ها را ندید و عشقی

 که توی وجود همس نباشه پلید و مشکی

عقاید من عواطف خشن و دوستانس

حقایق منو حتی دشمنا گوش دادن

خدا فقط تو یکی موندی که جوابی ندادی

نکنه میخوای بهم بگی هوامو نداری

اتفاقاً اینو میدونم

که اینا رو میخونم

آره توقعم از تو خیلی زیاده میدونم

که جهنم این دنیا را با آدمای بدش

 واسه ی همیشه بیا و تبدیل کن به بهشت

فراری ام همیشه از سایه های شب

تو میتونی ببینی از ردپای من

تو اینجا باید بسازی با هوای بد

تا زنده ای تو جهنم باید من بگم

فراری ام همیشه از سایه های شب

تو میتونی ببینی از ردپای من

تو اینجا باید بسازی با هوای بد

تا زنده ای تو جهنم باید من بگم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد