طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ هدیه

امید داداشی تو میخواستی بدونی که من چرا نمیام خونه نه؟

تو میخواستی بدونی که رضا چرا پیش شما نیست؟

تو میخوای از من بدونی باشه....

**امید تو چیزی نمیدونی از گذشته من

چرا میخوای هر چی گذشته به من به تو بگم.

اگه امسال تونستم واسه تو کادو بگیرم

چون نمیخواستم یه کارگر پادو بمیرم

پس بذار از اول من همه چی رو واسه تو بگم

ولی به شرطه این که بعدش  تو راضی بشی  برم

هنوز یه ماهه نشده بودی بابامون رفت

ده سال پیش بود زمستونا تو برف

روزای سختی داشتیم با هزاران حرف

که پشت سر مامان بود یه سره باهام بود

یه صدا که میگه من گشنمه بابم کو؟

پس غصه ی گریه ی تو یکی از کارام بود

مامان تنهایی نمیتونست خرج ماها رو بده

پس رضا با این وضعیت مدرسه محاله بره

باید خرج خونمون و دو نفری میدادیم

ولی بیست هزار تومن نبود رقم زیادی

مامان از رو ناچاری ازدواج دوباره کرد

منم شما رو تنها گذاشتم با غبار غم

چون با پدر ناتنیم نمیتونستم کنار بیام

اون موقع می گفتم  من این زندگی رو چرا میخوام

ولی حالا فهمیدم این سختی ها منو بار اورد

تنهایی با هر فصل زندگی حالم جا آورد

الان همه چی عوض شده بهترم میشه

پس ناراحت نشو چون هستی تو قلبم همیشه

کل دنیا رو واست میگردم و میگم

میخوام به تو بهترین هدیه رو بدم

ولی اگه الان در رو میبندم و میرم

واسه جبران دیگه نگو نرو به من

 

هه من فقط الان میخوام بزنم داد

از رویای خودم بیام بیرون و برم به خواب

الان همه چی خوبه من تنها چیزی رو که میخوام

انتقام از کسایی که دارن از گذشته میان

من هیچی نبودم و الانم یه عوضی شدم

چون از خیلی سال پیش بودن یه مشت عوضی دورم

هیچوقت یادم نمیره ساعت هفت صبح جمعه

یکی گفت رضا باید از در خونم گم شه

عوضی تو الان زنگ میزنی به من

میگی رضا تبریک میگم گنده شدی سری بزن به ما

ببین فامیلای ما تو زمستون با ما نبودن

همشون پستن مثه بقیه بهم نگو نه

تو مث من نشو سراغ بقیه نرو  ولی

هر چی میخوای به من بگو نبین یه غریبه منو

من اگه بالا سرت هم نباشم به فکر توام

نگو نیستی چون من فقط نیستم فکر خودم

کل دنیا رو واست میگردم و میگم

میخوام به تو بهترین هدیه رو بدم

ولی اگه الان در رو میبندم و میرم

واسه جبران دیگه نگو نرو به من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد