طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ برای رپ

عذاب زندگی با آدمای کثیف روزگار
امید به داشتن اراده قوی و ماندگار
حالا دلیل انفجار ، که من چرا اینجام
از وقتی شروع شد که من خواستم به دنیا بیام
خاطرات بد و تلخ و طولانی همیشگی
ارتباط کم و سخته با مردمم همیشه نی
بهم کمک کردن آدمای ظاهراً مهربون
ولی بعد زندگی فهمیدم قاتلن از درون
اونا دوستای من بودن که بنزین ریختن رو تنم
چون فکر می کردن من یه دونه کبریت روشنم
دوری از پدر ، مادری که هر کدومشن یه جان
باید حق زندگیمو از کدومشن بخوام
قدم برداشتن به تنهایی از بچه گی آسون نیست
چشما من همیشه بود از بندگی بارونی
من تمام زمان بچه گیم رو باختم
ولی با کوه عقده هام زندگیم و ساختم

تتلو(کروس) :
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن

وقتی شروع شد که خواستم یه نامه رو بنویسم
وقتی دست و پاهام بهم میگفتن مال تو نیستن
نمیدونستم عقده رو چه جوری بکنم بیان
روح مرده میگفت : بازنده میشه بچه ی طلاق
طمع تلخ خاطرات ، رویای پر از عذاب
چیزایی که واسه داشتنشون گذاشتم نقاب
تو آسمون من هنوزم یه ستاره روشنه
بهم میگه برو جلو وایستادم بالا سرت
مردم ما بزار هر چی دوست دارن پشت سرم بگن
روزی میشه واسه دیدنم عمری منتظر بشن
چه شبهایی بیداری واسه آزادی رپ
اما بی توجهی که تو سر قافیه زد
حتی یک نفرم نشده پشتوانه من
همیشه فکر می کردم میخورم به مانع کم
همه ی ما مسیرمون ، سخت ادامه میدادیم
اونقدر گرم کاریم که حتی بی اراده می خوابیم

تتلو(کروس) :
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن

واسه عبور از پل غرور وجود دو روی آدما راهنما نداشتم
جنگیدم با زمان
تا الان انتقام نمی گیرم و رو پام نمیشینم
تا حتی روزهامم بگذره کوتاه
خیلی از رفقا پر محتوا کردن زندگی منو
که بی متکا چشمای من کشید تشنه گی شبو
دوره ی آتیش که توش میسوزم آینده رو

با چشم باز میسازم همه حکایتمو
واسه ی رویای دنیای پر از شادی من
اونروزه که من دیگه نمیارم قافیه کم
برنامه های من نیست واسه آتیه کم
واسه ی همینم خیلی زوده از بازی برم
حالا که موندم و موندگار می مونم تا قیامت
اسمم بزرگ نگه می دارم با ضیافت
هرچند پولدار خیلی داره ریاضت
ولی این بازی رو تموم می کنم با سماجت

تتلو(کروس) :
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن
برای رپ تموم شب
بیداری واسه محبوب شدن
میدونی من دیوونشم
پس دیگه بهم سر کوفت نزن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد