طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ از همتون بیزارم

سخته مگه نه؟اگه عکس منورپ تو آلبوم نداشت و

دست من و رد میکردن و شهرت نبض منو زد

واسه بیدار موندن خوندن از من

پس کوشن اصلاً اونایی که دور وبر من میچرخیدن؟

حالا وقتی منو میبینن هی پز  میدن

رفیقای من به خاطرم می جنگیدن

همه رفتن و اومدن تا فهمیدن

منم کسی شدم و ترسیدم ترجیحاً

کنار گذاشتم نقاب گذاشتم

هزار بار پشتم شنیدم حرفایی که انگار با دشمن

دست دادم بدحالم از کارم

پشیمون و من ذاتاً بدشانسم

من مردم و آدماهم ذهنم و شستن و

اگه کسی رو نبینم عقدمو خوردم

نمیخوام اصلاً کنارتون باشم

من خستم از همتون بیزارم

اینو کتباً مینوسیم و شاید

دیگه دیدن شماها نباشه عادت(2بار)

مادر من چرا داد سر من زد و گفت

پول میخوام و آخرشم جون کندم و دادم

آخر سر فهمیدم که پیشروئه آخر خط

کسی رضا رو نمیخواد پس خدایی نمیاد

که از بالا سر ببره بالاتر

اگه حالا من قدم برمیدارم من بدم

بدم چون بیمارم

حالم هیچ وقت سرجاش  نیست و

ریخت و پاش ذهنم اونقد که پیشرو پاشه

خود زنی کنه ولی بگو آخه تا کی؟

من رضا رو میخوام ازیه جایی الهام به من میشه

که حرفامو اقرار کنم

انگار شدم تسلیم ابهام

اگه من دست خودم بود دیگه نمیخوندم

آخه عقده کنار منه نمیره اونور

نمیخوام اصلاً کنارتون باشم

من خستم از همتون بیزارم

اینو کتباً مینوسیم و شاید

دیگه دیدن شماها نباشه عادت(2بار)

میخوام حرفامویکی درک کنه

مگه طرد شده از ذهنتم

که من شعر بگم و تو از دین من

سواستفاده کنی تو از قید من

همینه  که تا شماها رو میبینم غیب میشم

من شعرام معنیش سنگینه

هر کی که شنیده نفهمیده حرف من چیه!

پس عکس منو تو چرا وقت تفریحه

 من میگیری و میگی رضا شاخه ترجیحاً

نگیری بهتره تا وقتی تشخیصم

ندادی که هویت و حرفام که من چیم

بفهم که هفت روز هفته درگیرم

ولی شما به خاطر اسمم نزدیکم

هستین تا وقتی که فعلاً من اینم

از من بکشین بیرون چون زندگی دارم

بدون اگه حرفامو درک کنی خوشحالم

نمیخوام اصلاً کنارتون باشم

من خستم از همتون بیزارم

اینو کتباً مینوسیم و شاید

دیگه دیدن شماها نباشه عادت(2بار)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد