طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ ما باهمیم

ورس1: بهرام

 ما باهمیم باهمین امکانات کمم تو عرشیم / حالا حالا هم نمیفهمین داریم تو سر چی
من هستم با رپ تا وقتی پهنه بساط حرفم / چون کسی واسه کسی نفرستاده کارت دعوت
روزی میرسه دشمنم هم با من دست میده / همه برادرا پشتمن حواسم هست دیگه
بخونم تا وقتی کشتنم ، سازم پس میگه / بهرام توی مشتم هست سر آدم وقتیکه
می نویسم گوشاتو تیز کن تا بشه وصفش / زیر میزم فقط کاغذای باطله هستش
که واسه من هرگز اینا باطل نمیشن / این یه دیوونگیه خب منم عاقل نمیشم
بیا معرفیت کنیم اگه استعداد داری / ما که قصه باز داریم آره مثل پاسداریم
واسه رپ لعنتی با یه ژست خاص کاری / کنیم دنیا بشه رپ فارس اعتقاد داریم
آره از تو یک نه صد قدم بالاتریم / هر کار بهتر هست ، اثر داره ، همین
کلمات ساده ، آره ، بهتره با من باشی پس / دشمن قبل اینکه وقتش بگذره با من آشتی کرد
دنباله منه پلیس ، ولی دنبال تنه تو نیست / من فرق دارم با تو حقایقم فاش میشه
پس یا بیا زیر من یا ازم فاصله بگیر / آهنگ تموم شد واسه میکروفون فاتحه بدیم...

کوروس: بهرام و پیشرو
ما باهمیم دیوار وصامت متحدن / پاها محکمه دشمنا مضطربن
ما باهمیم دیوار و صامت قدرت جنگ / دارن وسعت شهرته موضل من

ورس 2: پیشرو
من مثل عامل جنگ جهانی سومم و / وظیفم اینه جلوت قوانینو له کنم و
فکر کنم بدلیل مرگ چگوارا / چون که خیلی وقته مخ رضا رفته به دور آباد
شب تو خوابی من با پیپم / فیدو میزنم و شارژ میشم تا بانگی بعد
به من شاه میگن / چون واسه رپ فارسی خواب دیدم
دو سال دیگست / که ما دنیا رو میگیریم همه بخار میشن
و به خبر نگارا جواب میدم سوالی صد / میلیون دلار نقد
میشم شغال شب پی شکار و جذب استعداد تو رپ / چون با کسی اتحاد دارم که قصه هاش خوبن
رضا ذهنش و فکرش رو شعره و / تشنه ی کلمه نمیشه اصلا چون داره علمشو
خدادای رپو تئوری عملی بلده / انگار نشسته پشت میزش رو صندلی پرنده
ما تو راه سخت ترین سفر عمرمونیم به غرب / و فکر نکنم با وجود ما ** بدوزین به هم
که از بدترین شبکه پخش شه با سطح کیفی / کم و قبل و بعدش تبلیغات ویا گرا
با چسب زخمه واسه کل ایرانیا / همون خالتورا که شاشیدم به کل ** خواستی خودت اینجا بیای که کنارم بهرامه / همون جراح مغز اطفال 60 ساله
و ارباب اعصابتم که منم / همون سرباز و دربار رپیه که وطن و دولت قلم
از اونام که از اولش داشتم جرات خطر / چون رپ مثل دافه من و من شوهر رپم
کوروس: بهرام و پیشرو
ما باهمیم دیوار وصامت متحدن / پاها محکمه دشمنا مضطربن

ما باهمیم دیوار و صامت قدرت جنگ / دارن وسعت شهرته موضل من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد