طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آهنگ کوتاهی

دانلود آهنگ زیبای کوتاهی از داریوش که آهنگسازی اون با مهدیار آقاجانی هست. و 21 مهر1394 از ملتفت منتشر شد. اگه دوست دارید دانلود کنید.




Dariush - Kootahi


نظرات 8 + ارسال نظر
هادی 26 آذر 1394 ساعت 14:12 http://moltafetfans.mihanblog.com

سلام داداش وبت فوق العاده است،خواستم کانال تلگرام و پیج اینستاگراممون رو بهت معرفی کنم دوست داشتی سر بزن

Instagram.com/MoltaF_Fanpage

Telegram.Me/MoltafetFans

nariman 24 آذر 1394 ساعت 18:06

سلام داداش،من کلا اهل نظر دادن نیستم اما دیدم نظراتت کمه گفتم حیفه نظر ندم.وبلاگت هم عالیه هم بروز،خسته نباشی!همینجوری ادامه بده...

ممنون داداش. نظر لطفته.
خوش اومدی

amir 12 آذر 1394 ساعت 16:14 https://telegram.me/zirobamzirzamin

سلام
اول تشکر میکنم بابت ساخت یه همچین وبلاگ پر قدرتی واقعا فضای رپ فارس به این جور سایت ها محتاجه
دوم خدمت دوستان عزیزم بگم که ما یه کانال تو شبکه اجتماعی تلگرام ساختیم که موضوع اصلیش گروه های رپ فارس و مخصوصا صامته خوشحال میشم که دوستان با پیوستن به اون کانال بتونن ما رو تو نشر رپ فارسی و پشرفت در اون یاری کنن
با تشکر لینک رو در خط پایین براتون مینویسم
https://telegram.me/zirobamzirzamin

خواهش می کنم.
سپاس برای اطلاع رسانی.

ملتفتی 12 آبان 1394 ساعت 21:39

داریوش واقعا با استعداده

امیر ممد 7 آبان 1394 ساعت 14:12

سلااام
حاجی ناموسا دمت گرم
وبلاگت واقعا کامله من هرچی خواستم توش پیدا کردم و بدون دردسر دانلود کردم
خسته نباششی

سلامت باشی رفیق. خوش اومدی.

Mahdi 29 مهر 1394 ساعت 21:32

ممنون داداش اما به تابستون کوتاه احتیاج دارم میتونی پیداش کنی

Mahdi 29 مهر 1394 ساعت 17:57

سلام ازت خواهش میکنم چند تا بیت های بیکلام زد بازی رو بزاری مخصوصا تابستون کوتاه خیلی ممنون میشم

سلام داداش. بیت آهنگ زمین صافه رو داشتم برات می ذارم.

زمین صافه:
http://www.mediafire.com/download/a71gi06ir8177ya/Zamin+Safeh+%28Bi+Kalam%29.mp3

مشتی 23 مهر 1394 ساعت 12:23

بد نبود فک کنم داریوشم عضو ملتفت شد درسته؟

عضو که نه ولی تک و توک مهدیار براش میسازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد