طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

توضیحات تکست آهنگ برپا هیچکس

مفهوم کلی این آهنگ:
این آهنگ داره کلا در مورد رپ هیچکس توضیح میده و میگه:مثل سابق نیست. صامت پابرجا میمونه و تو ساکت میمونی چون که هیچکس میگه این هست بینشی که به کار تبدیل میشه(پیشه=شغل) چون تو یاد گرفتی چهار تا قافیه ردیف کنی دلیل نمیشه گنده ای. مسلما منم مسلحم و قافیه هایی دارم برای تو. من رپ فارسی رو شروع کردم و الان از نگاه کردن به بازی کردن این رپرای مزخرف خندم میگره چون اول آخرش من بهترینم. حتی اگه حافظ که شعراش اینقدر رو بقیه تاثیر میذاره با من در بیفته نمیتونه کل بندازه. چون که من باعث یا واعظ رپ فارسیم. شوخی کردم همین شاعرای فارسی به من روحیه دادن که رپو شروع کنم ورپ فارسی بدون من مثل بچه ی بی پدره.
===============================
میشه این بیت پیش من یه مهمان و نفهمیدم شاید منظورش این بوده که این بیت از من نیست مثل یه ارایه ی ادبی که از شاعرای دیگه شعر میارن که یادم رفته اسمش چی بود. معمار هم منظورش سازنده ی هنرمند هست احتمالا. و اونجایی هم که میگه:می دونم که هیچ وقت نمی تونی هم چین کاری کنی می دونی چی می گم؟
تو خواب شبت هم نمیتونی به همچین آهنگی فکر کنی چون در حدی نیستی که بخوای از این آهنگا بسازی میدونی چی میگم پسر؟
==============================
کلا به این آهنگا میگن شاخ بازی و تعریف از خود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد