طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

دانلود آهنگ من اگه تو نباشی

دانلود آهنگ "من اگه تو نباشی" از "هیچکس" که سال "1391" اومد بیرون از ملتفت. آهنگسازش استاد "مهدیار آقاجانی" هست. بازم مهدیار گل کاشت. آهنگ شاخی هست. این آهنگ رو سروش برای تشکر و حمایت از طرفداراش خونده. کنایه هایی هم به پیشرو داره. این آهنگ یه حرکت خیلی به موقع از هیچکس بود. که به حاشیه هایی که براش درست کردن تا حدودی پایان داد. و یه جوابی هم بود برای همه. این آهنگ دهن خیلیا رو بست. اگه دانلود نکردی نصف عمرت بر فناست.




نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین 17 فروردین 1393 ساعت 14:13

سلام.این آهنگ رو دیشب دانلود کردم گوش دادم.بی نظیر بود...واقعا نمیدونم این یه سال چرا دانلودش نکرده بودم.
از دیروز هرچی گوش دادم سیر نمیشم...

این آهنگ معرکه است.این آهنگ رو نقد کرده بودم. دوست داشتید توی این صفحه می تونید نقد رو ببینید.
http://hichki.blogsky.com/1392/11/15/post-123

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد